CTA

Profesjonalny Helpdesk – jak ważny jest dla biznesu?

dodane: 28 sierpień przez: Daniel Filipek
Profesjonalny Helpdesk – jak ważny jest dla biznesu?

HelpDesk IT to pierwsza linia wsparcia informatycznego, pomoc w rozwiązywaniu różnych problemów eksploatacyjnych dotyczących sprzętu firmowego oraz oprogramowania. Obecnie niemal każda firma wykorzystuje mniej lub bardziej rozbudowaną infrastrukturę IT. Problemy i nieprzewidziane zdarzenia pojawiają się w każdej organizacji. Prawidłowe działanie systemu informatycznego umożliwia realizację procesów biznesowych. Natomiast awarie są powodem przestoju, utrudniają, a czasem całkiem uniemożliwiają wykonywanie obowiązków zawodowych. Zapewnienie ciągłości działania infrastruktury IT to priorytet dla właścicieli firm. Dlaczego HelpDesk jest tak ważny dla biznesu?

Doświadczeni specjaliści, profesjonalna obsługa

Odpowiednie eksploatowanie narzędzi biznesowych pozwala na osiąganie zamierzonych celów, a co za tym idzie stałe rozwijanie firmy. Jednym z warunków skuteczności podejmowanych działań jest sprawne funkcjonowanie systemu informatycznego. Awarie mogą pojawić się w każdym momencie. HelpDesk IT to odpowiedź na potrzeby firm, szybkie usuwanie bieżących problemów, dzięki czemu zapewniana jest ciągłość procesów biznesowych oraz komfort pracy osobom zatrudnionym w ramach organizacji.

Doświadczeni informatycy nie tylko poradzą sobie z rozwiązaniem większości awarii, ale również wyjaśnią pracownikom, jak postępować w podobnych sytuacjach. Specjaliści pomogą także podczas zakupu nowego sprzętu oraz oprogramowania, rekomendując optymalne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają potrzebom firmy.

ServiceDesk to nasza pomoc w sytuacjach awaryjnych, wymagających sprawnego i szybkiego działania. W celu ułatwienia kontaktu wykorzystujemy różne kanały komunikacji.

HelpDesk IT – jakie usługi obejmuje?

HelpDesk to nie tylko pierwsza linia wsparcia w rozwiązywaniu bieżących problemów natury informatycznej, ale także wiele innych działań. Nasi specjaliści usuną awarie sprzętu oraz oprogramowania, zapewnią wsparcie podczas instalacji, konfiguracji i eksploatacji oprogramowania, aktualizowania stanu zabezpieczeń sprzętu.

W ramach usługi przeprowadzane są szkolenia i doradztwo użytkownikom. Jest to bardzo ważne zadanie, ponieważ dzięki przekazaniu wiedzy z zakresu funkcjonowania systemu informatycznego, pracownicy będą w stanie zapobiegać oraz rozwiązywać proste awarie samodzielnie. Edukowanie osób zatrudnionych przyczynia się do zmniejszenia częstotliwości występowania awarii.

HelpDesk IT może obejmować różnorodne działania. Zakres usługi określany jest w umowie zawieranej z firmą informatyczną po wcześniejszej analizie potrzeb. Możliwe jest znalezienie rozwiązania dopasowanego do posiadanego budżetu.

Jak działa HelpDesk IT?

Kontakt z firmą informatyczną możliwy jest za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Nowoczesne narzędzia pozwalają na szybkie zgłaszanie awarii, a czas na skontaktowanie się ze specjalistą skrócony jest do minimum. Pewne zgłoszenia mogą być rozwiązywane bez konieczności ingerowania w pracę firmy. W bardziej skomplikowanych przypadkach konieczne jest podjęcie szybkich działań prewencyjnych.

HelpDesk to stały dostęp do specjalistów z branży informatycznej o różnych specjalizacjach kierunkowych. Kompleksowa pomoc i szybka reakcja na zgłaszane problemy wpłynie pozytywnie na pracę pracowników, którzy w pełni będą mogli skupić się na swoich obowiązkach. To rozwiązanie kierowane do małych, średnich, ale i dużych przedsiębiorstw, bez względu na stopień rozbudowania infrastruktury IT.

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. L. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

© ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter