Wersja Polska English Version
Visit Us On FacebookVisit Us On Linkedin

W ostatnim czasie znacznie wzrosło zainteresowanie firm rozwiązaniami telekomunikacyjnymi PBX VoIP, czyli centralami telefonicznymi połączonymi z internetową telefonią. Rozwiązania takie stanowią idealne uzupełnienie systemu informatycznego dla biur oraz firmowego contact center.

Sprawnie i kompleksowo wdrożymy w Twojej firmie rozwiązanie telekomunikacyjne, które przez odpowiednią konfigurację udrożni codzienną pracę. Szeroka gama funkcjonalności wirtualnych centrali pozwoli na dopasowanie jej do Twoich oczekiwań, a łatwość użytkowania pozwoli zwiększyć efektywność pracy.




Yealink – Wideotelefony

Wideotelefony proponowane przez Yealink to urządzenia, które znacząco ułatwią komunikację audio-wideo w Twojej firmie. Stanowią idealne uzupełnienie urządzeń podręcznych codziennego użytku w biurze.

Szczególnie polecamy je dla kadry zarządzającej i pracowników, wykonujących pracę zdalnie.

Wideotelefony stanowią połączenie rozbudowanego i funkcjonalnego aparatu VoIP z osobistym wideoterminalem, dzięki czemu umożliwiają połączenia wideo w jakości HD. Pozwalają na jednoczesne połączenie z kilkoma uczestnikami, co może znacząco ułatwić współpracę zespołu, szczególnie kiedy jego członkowie pochodzą z różnych działów lub przebywają w różnych miejscach.

Te uniwersalne urządzenia komunikacyjne dedykowane są zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak również dla korporacji. Nie zajmują dużo miejsca, a łączą w sobie dźwięk i obraz najwyższej jakości.





UCM Grandstream

UCM jest elastyczną centralą VoIP, która łączy w sobie usługi transmisji głosu, wideo i danych oraz usługi mobilne. Dzięki zaawansowanemu interfejsowi internetowemu możliwe jest zdalne zarządzanie centralą.

UCM to idealne rozwiązanie dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, o ofercie Grandstream występują trzy modele centrali zróżnicowane pod względem liczby portów FXO, ilości użytkowników oraz liczby jednoczesnych połączeń.







Aparaty VoIP

Aparaty VoIP podłączone są do sieci komputerowej, a nie telefonicznej tak, jak tradycyjne aparaty wykorzystywane w biurach. Realizacja połączeń wychodzących i przychodzących odbywa się za pomocą technologii VoIP (z ang. Voice over Internet Protocol), czyli najprościej mówiąc przy użyciu łączy internetowych.

Wykorzystanie aparatów VoIP w firmie nie tylko znacznie obniża koszty prowadzonych rozmów, ale dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom telefonów VoIP może znacznie ułatwiać codzienną pracę.

Aparaty telefoniczne oparte na technologii VoIP często umożliwiają prowadzenie rozmów na kilku kanałach jednocześnie oraz mają wbudowaną funkcję wideokonferencyjną, można je zintegrować z innymi systemami czy aplikacjami. Dla mniej wymagających użytkowników dostępne są również podręczne aparaty telefoniczne z ograniczoną liczbą funkcji.







Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 20 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni. Sprawdź nas.

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Polecaj

Jak nas znaleźć

ITCenter
Computer Media Consultants Sp. J.


ul. Romera 10
02-784 Warszawa

KRS: 0000132438
NIP: 5361326240

Polityka prywatności
Nota prawna
Wersja na komputer
Scroll Up