Wiodący system B2B oraz Omnichannel na polskim rynku
Omnicommerce to nowoczesna internetowa platforma obsługi transakcji handlowych posiadająca integrację z systemem sprzedaży Twojej firmy. Nasza platforma to kanał komunikacyjny dla relacji klient – firma oraz firma – dostawcy, co znacząco ułatwia codzienną pracę działu handlowego i obsługi klienta.
Omnicommerce to autorskie rozwiązanie o bogatej funkcjonalności wyjściowej, która daje szerokie możliwości adaptacyjne do potrzeb Twojej organizacji. Dedykowany zespół specjalistów pracujących nieustannie nad rozwojem funkcjonalnym Omnicommerce z chęcią podejmie się stworzenia dodatkowych modułów, które wesprą codzienną pracę Twojej firmy na wielu poziomach.
E-Biznes
Sklepy internetowe zdobywają coraz większą popularność. W sieci znajdziemy szeroki katalog sklepów internetowych, nie tylko znanych marek, które możemy zobaczyć podczas tradycyjnych zakupów w centrach handlowych, ale też niszowych dostawców i usługodawców. W chwili obecnej przez Internet możemy kupić już niemalże wszystko, a internetowe sklepy dają możliwość wyboru produktów z pośród bardzo szerokiego asortymentu zróżnicowanego również cenowo. Możliwość dokładnego zapoznania się ze specyfiką produktu bez konieczności wychodzenia z domu to duża zaleta sklepów internetowych. Trend ten jest równie silne zauważalny w zachowaniu konsumentów (B2C), jak i w relacjach między partnerami handlowymi (B2B).
Ponad 35% Polaków regularnie korzysta z Internetu co daje 13 mln potencjalnych klientów, a przynajmniej jedna na pięć osób pokusi się na odwiedzenie sklepu internetowego podczas swojej wizyty w sieci. To ogromny rynek, na którym i Ty możesz oferować swoje produkty.
Sklep internetowy stworzony w oparciu o nasze rozwiązanie B2C pozwala stworzyć platformę dostosowaną do wszystkich potrzeb Twoich klientów. Dedykowane oprogramowanie e-commerce wyróżnia się mnogością opcji i funkcjonalności, a także wieloma modułami pozwalającymi na sprawne zarządzanie procesami nie tylko handlowymi danej firmy. Rozbudowane platformy sprzedażowe wspierają również szersze zarządzanie relacjami z klientami, obsłużą procesy zwrotów i reklamacji, czy procesy związane z zarządzaniem łańcuchem dostaw.
Internetowe serwisy OMNIcommerce wyróżniające się na tle konkurencji
Tworzenie sklepów internetowych to proces, na który składa się zindywidualizowany, zgodny z potrzebami klienta projekt graficzny, zaplanowanie prezentacji produktów lub usług oraz zbudowanie szeregu funkcjonalności, które na celu mają przede wszystkim zachęcenie klienta do wyboru Twojej firmy z pośród szerokiej bazy sklepów / usługodawców.
Strona internetowa to wizytówka Twojej firmy w sieci, warto zaprojektować ją w sposób, który przyciągnie uwagę i pokaże korzyści wyboru Ciebie jako dostawcy usług / produktów. Połączenie ciekawego pomysłu z prostotą procesu zakupowego z pewnością wyróżni witrynę na tle innych stron internetowych. A dobrze zbudowany content marketing znacząco wpłynie na pozycjonowanie Twojej strony internetowej w sieci.
Czym charakteryzuje się dobry sklep internetowy?
Przede wszystkim należy skupić się na profesjonalnym wyglądzie sklepu oraz na ocenie doświadczeń jego użytkowników. Swoją wizję wyglądu sklepu warto skonsultować z profesjonalistą, który doradzi, jakie rozwiązanie będzie najkorzystniejsze. Należy pamiętać o tym, że design należy dostosować do preferencji grupy docelowej, do której chcesz dotrzeć – zupełnie inaczej będzie wyglądał sklep internetowy z zabawkami, a inaczej z instrumentami muzycznymi. Trzeba także pamiętać o tym, że struktura strony powinna być przejrzysta, aby w łatwy sposób dotrzeć do interesujących produktów. Na stronie nie ma miejsca na błędy – poza projektem graficznym, content marketing to podstawa.
Sklep internetowy powinien być intuicyjny i prosty w obsłudze. Klient powinien mieć możliwość szybkiego dotarcia do produktu, którego szuka. W sklepach internetowych lupka do wyszukiwania artykułów to niezwykle ważny element. Warto dokładnie skategoryzować dostępne produkty. Ciekawą funkcją jest także możliwość porównania cech wybranych przez użytkownika produktów. Uwagę należy zwrócić także na formularz zamówienia – powinien być czytelny i zrozumiały. Nie należy nadmiernie go rozbudowywać. Zasady te należy stosować zarówno w serwisach obsługujących relację B2C, jak i B2B. Oczywiście w tym drugim przypadku lista dodatkowych funkcjonalności niemalże nie ma końca.
Nie zapomnij o responsywności! Obecnie szacuje się, że nawet około 50% ruchu na stronie pochodzi z urządzeń mobilnych. Z tego względu należy zdecydować się na responsywną stronę internetową, czyli taką, która dopasuje się do każdego urządzenia mobilnego.
Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.
Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.
Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.
Kompetentni, operatywni, skuteczni.
Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.
Rozwiązania dla Twojego sukcesu.