CTA

Rozwiązania POS – nowoczesne i ekonomiczne

dodane: 24 czerwiec przez: Daniel Filipek
Rozwiązania POS – nowoczesne i ekonomiczne

Obecnie przedsiębiorcy stoją przed wieloma wyzwaniami, stawianymi między innymi przez konkurencyjne podmioty, dbające o rozwój oraz szukające skutecznych metod na poszerzenie grona klientów. Zaawansowane rozwiązania IT dla biznesu są dużym wsparciem w prowadzeniu działalności, umożliwiają sprawniejsze zarządzanie firmą. System POS (Point of Sale) to nowoczesne narzędzie do zarządzania siecią sprzedaży detalicznej. Na system sprzedaży składa się zestaw urządzeń oraz dedykowane oprogramowanie.

Proponowane rozwiązania POS

W naszej ofercie znajdują się rozwiązania POS m.in. Insoft, PCMartket PCPOS i MiniMarket. Chcielibyśmy podkreślić, że naszym celem jest dostarczenie rozwiązań pozwalających na zintegrowanie oprogramowania ze wszystkimi urządzeniami, dzięki czemu stworzony zostanie spójny system sprzedaży.

Ze względu na fakt, że systemy POS posiadają wiele zalet i trudno byłoby zgromadzić je w jednym miejscu, zdecydowaliśmy się przedstawić wyłącznie kilka z nich:

  • zwiększenie efektywności procesu sprzedaży,
  • przyspieszenie procesu obsługi klienta,
  • obsługa programu lojalnościowego,
  • płynny przepływ informacji dot. stanu magazynowego, cen, promocji,
  • możliwość dostosowania promocji do wyników sprzedażowych w danej lokalizacji,
  • możliwość prowadzenia przez centralę kartotek towarowych, ustalania cen, zarządzania zakupami,
  • raportowanie i analiza sprzedaży, możliwość generowania raportów dla wybranych danych,
  • prosty system składania zamówień do centrali w czasie rzeczywistym,
  • intuicyjna obsługa dostaw, możliwość wprowadzenia dostaw przy wykorzystaniu terminali,
  • możliwość rozliczania zmian kasjerów,
  • zestawienia koszykowe oraz raportowanie utargów, możliwość kontroli stanu kasy w czasie rzeczywistym,
  • możliwość ustalenia statusu towarów przy zamówieniach,
  • usprawnienie procesu przesyłania dokumentów z centrali do sklepu i ze sklepu do centrali, system powiadomień obsługi o dokumentach oczekujących na akceptację, ustalenie uprawnień do odbioru dokumentów.

Rozwiązania POS znajdujące się w naszej ofercie są kompatybilne z terminalami płatniczymi wiodących producentów, co znacznie przyspiesza czas obsługi klienta, a także eliminuje możliwość popełnienia błędów przez obsługę, polegających np. na wprowadzeniu nieprawidłowej kwoty transakcji do terminala lub zakończeniu paragonu jeszcze przed otrzymaniem autoryzacji od akceptanta.

Oprogramowanie dedykowane firmom

Omawiając oprogramowanie POS trudno nie wspomnieć o innych oprogramowaniach dedykowanych firmom, jak np. o oprogramowaniu CRM, które posiadają szereg zalet. Takie oprogramowanie jest jednym z najważniejszych elementów dobrze prosperującej firmy. To także zwiększenie kontroli nad pracą pracowników, sposób na ograniczenie zbędnych wydatków oraz zwiększenie wpływów. Niezaprzeczalnie wpływa na optymalniejszą organizację działań w firmie, a co za tym idzie sprawniejszą obsługę klientów.

Choć rynek wręcz przesycony jest gotowymi rozwiązania, tak tylko oprogramowanie dedykowane posiada indywidualnie opracowane funkcje – w końcu to właśnie funkcjonalność przesądza o atrakcyjności, a przede wszystkim użyteczności danego oprogramowania.  Tylko wdrożenie dedykowanego oprogramowania pozwoli na pełną optymalizację procesów w firmie.

Należy zauważyć, że to nowoczesne firmy, stale dbające o rozwój, są najbardziej konkurencyjne na rynku. Obecnie ciężko wyobrazić sobie funkcjonowanie dużego przedsiębiorstwa, w którym zachodzi wiele procesów, bez dedykowanych rozwiązań informatycznych.

Dedykowane oprogramowanie dla firm jest desygnatem biznesu XXI wieku – rozwiązaniem, nad którego wdrożeniem powinien zastanowić się każdy przedsiębiorca. Świat nowych technologii stwarza ogromne możliwości rozwoju dla firm. Narzędzia IT dla biznesu są coraz bardziej funkcjonalne oraz dostosowane do potrzeb danego przedsiębiorstwa.

Inne artykuły:

  • Jak działa helpdesk?
  • Transformacja cyfrowa jako holistyczna integracja technologii z człowiekiem. Główne aspekty Przemysłu 4.0 oraz jego przełożenie na efektywność pracy i przewagę w biznesie.
  • Rozwój, funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Zewnętrzny kierownik działu IT – CIO. Zmiana paradygmatu CIO w erze cyfrowych zmian.
  • Jak system magazynowy WMS wspiera pracę magazynów i działów logistycznych?
  • Praca zdalna dzięki pracy w chmurze
  • Obsługa informatyczna przedsiębiorstw – jaki zakres usług jest optymalny?
  • Profesjonalny Helpdesk – jak ważny jest dla biznesu?
  • Jak zabezpieczyć firmową pocztę elektroniczną?
  • IT dla biznesu – jak zwiększyć bezpieczeństwo informatyczne w firmie?
  • Objawy, które mogą świadczyć o zawirusowaniu komputera
  • Praca zdalna a ciągłość działania infrastruktury IT
  • Cyfrowa firma – porównanie oprogramowania dedykowanego z gotowymi rozwiązaniami
  • Cloud computing – wady i zalety pracy w chmurze
  • Outsourcing IT – jak zapewnić udaną współpracę?
  • Nieprawidłowe działanie infrastruktury IT – sygnały ostrzegawcze
  • Systemy DLP – czym są i czy warto je wdrożyć w firmie?
  • Co to jest outsourcing IT? Wyjaśniamy najważniejsze kwestie
  • Outsourcing IT, helpdesk IT, administracja systemem IT – co wybrać?
  • Disaster Recovery Plan (DRP) – wyjaśniamy, jak radzić sobie z nagłymi awariami systemu
  • Outsourcing IT kontra organizacja działu informatycznego w firmie
  • Shadow IT poważnym zagrożeniem dla Twojego biznesu
  • Polityka haseł w firmie – zasady, o których należy pamiętać
  • Chroń dane firmy przed złośliwymi atakami hakerów
  • RODO a IT – zapewnij bezpieczeństwo przetwarzanych danych
  • Internet pod kontrolą – wpływ filtrowania dostępu do treści na efektywność pracy
  • Rozwiązania POS – nowoczesne i ekonomiczne
  • WMS – logistyka na najwyższym poziomie
  • Wideokonferencja a spotkanie biznesowe
  • System Obsługi Transportu – czy warto wdrożyć go w Twojej firmie?
  • Mobilni pracownicy – jak dobrze nimi zarządzać?
  • Helpdesk to za mało? Jakie usługi wybrać, żeby system informatyczny działał na najwyższym poziomie?
  • Całe biuro w chmurze – jak działa Office365?
  • Wdrażanie systemu CRM w firmie
  • CRM – ułatwienia dla firm
  • System sprzedaży POS
  • Wapro – niezawodne oprogramowanie ERP
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie dla sklepu internetowego?
  • Jak wdrożyć ERP
  • Czym jest oprogramowanie ERP?
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do firmy?
  • Kasa fiskalna – wszystko co powinieneś wiedzieć przed zakupem
  • Kasa fiskalna czy drukarka fiskalna – jakie urządzenie fiskalne wybrać?
  • Charakterystyka systemu B2B, czyli jak efektywnie prowadzić e-biznes
  • Dedykowane oprogramowanie dla firm – większa kontrola i mniejsze koszty
  • System do obsługi magazynu
  • Kto to jest CIO?
  • Co to jest oprogramowanie CRM?
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak wybrać dobre oprogramowanie dla transportu?
  • Założenie własnej strony internetowej
  • Administracja siecią komputerową
  • Zalety outsourcingu IT
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
  • Jak założyć sklep internetowy?
  • Własne miejsce w przestrzeni web
  • Jak stworzyć silne hasło które łatwo zapamiętać?
  • Szukaj na stronie

    Krótko o nas

    Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

    Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

    Kompetentni, operatywni, skuteczni.

    Sprawdź nas.


    Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

    Jak nas znaleźć

    ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
    ul. L. Kondratowicza 37
    03-285 Warszawa
    Zobacz na mapie

    Oddział Białystok
    ul. Sienkiewicza 49
    15-092 Białystok
    Zobacz na mapie

    KRS: 0000779010
    NIP: 9512481556

    © ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter