CTA

Firmy handlowe

NOWOCZESNY HANDEL NIE MOŻE ISTNIEĆ BEZ DEDYKOWANYCH EKOSYSTEMÓW I NARZĘDZI INFORMATYCZNYCH:
Niezależnie, czy to handel tradycyjny, czy cyfrowy, nie może on skutecznie zaistnieć bez dedykowanych rozwiązań i narzędzi informatycznych.

HANDEL ELEKTRONICZNY I ROZWIĄZANIA DLA E-COMMERCE:

Handel elektroniczny (e-commerce) – to rodzaj handlu, prowadzony przez Internet, gdzie transakcje handlowe są zawierane za pomocą Internetu bądź innych sieci cyfrowych.

W 2020 roku byliśmy świadkami zawrotnego przyspieszenia i rozwoju branży e-commerce. Pandemia i kolejne zamykanie tradycyjnych biznesów w wyniku lockdownów sprawiły, że wiele organizacji przyspieszyło proces transformacji cyfrowej, stawiając na rozwój nowoczesnych rozwiązań dla kanału online.

Rozwój handlu e-commerce nie pozostał również bez wpływu na inne sektory gospodarki, przyczyniając się do ich rozwoju. Wśród działań wspierających e-commerce kluczowe stały się:
  • omnichannel,
  • handel mobilny,
  • budowanie pozytywnych doświadczeń i lojalności klienta
  • oraz rozwój logistyki (drop-shipping, fulfillment), w szczególności rozwój łańcucha dostaw do klienta.
  • Firmy handlowe

    Filozofia omnichannel

    Omnichannel to integracja kanałów komunikacji wraz z kanałami sprzedaży. Omnichannel powstał w wyniku ewolucji strategii multichannel. To filozofia działania, zakładająca, iż klient ma zapewniony dostęp do wszelkich usług i produktów w każdym z kanałów. W wyniku działań omnichannel dąży się do osiągnięcia spójności działań w tych kanałach (dla zapewnienia spójnych doświadczeń klientów), co określa się jako handel zintegrowany wielokanałowo. W wyniku prowadzenia działań omnichannelowych zacierają się granice między zakupami offline i online, a klienci często przeskakują pomiędzy kanałami sprzedaży na różnych etapach zakupowych. Przykładowo oglądają dany towar w sklepie stacjonarnym, porównują jego cenę w Internecie i tam też kupują. Do niedawna klienci ograniczali się głownie do modelu zakupowego ROPO (research online, purchase offline), obecnie modeli i strategii zakupowych jest o wiele więcej, dlatego tak istotne jest kompleksowe wdrożenie strategii omnichannel w przedsiębiorstwach handlowych.

    Strategia ta powinna uwzględniać zarówno zachowania konsumentów, jak i integrować kluczowe działania na styku biznesu, marketingi i sprzedaży. Tak więc omnichannel zmienia całkowicie podejście do architektury rozwiązań informatycznych, które to powinny wspierać elastycznie procesy biznesowe, dostosowując się do nich i efektywnie je optymalizować.

    W ITCenter od ponad 22 lat wspieramy przedsiębiorstwa w zakresie ich wyzwań biznesowych i informatycznych. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów z branży handlowej, stworzyliśmy szereg innowacyjnych rozwiązań. Należą do nich:

    platforma sprzedaży e-commerce/B2B,

    system wspierający logistykę magazynową,

    system wspierający logistykę transportową.

    Rozwiązania te umożliwiają i ułatwiają:

    • Obsługę zamówień od klientów,
    • Automatyzację obiegu zamówień do dostawców,
    • Operacje magazywnowe i składowanie,
    • Obsługę ekspedycji towarów,
    • Obsługę transportu własnego i dostaw,
    • Obsługę wysyłek,
    • obsługę relacji z klientem CRM,
    Omnicommerce - platforma sprzedażowa przeznaczone dla handlu e-commerce.

    W odpowiedzi na potrzeby rynku, uwzględniając nowoczesne trendy branżowe, stworzyliśmy Omnicommerce – nowoczesną, kompleksową, internetową platformę sprzedażową wzbogaconą o rozwiązania do obsługi i optymalizacji procesów handlowych i biznesowych. To autorskie rozwiązanie o bogatych funkcjonalnościach bazowych, które daje szerokie możliwości adaptacyjne. Platforma Omnicommerce to również kanał komunikacyjny dla relacji klient – firma oraz firma – dostawcy.

    Wbudowana w architekturę możliwość zarządzania PIM (Product Information management) umożliwia efektywną pracę z modyfikowalnymi złożonymi produktami. System pozwala na zarządzanie wiedzą o produkcie, cyklami życia (wytwarzania) produktu oraz jego zapotrzebowaniem dla sprzedaży.

    Dowiedz się więcej o naszym specjalistycznym rozwiązaniu!

    Omnicommerce to element składowy naszego innowacyjnego, kompleksowego ekosystemu produktów cyfrowych doskonale dostosowanego do firm z branży handlowej, w skład którego wchodzą również:

    System klasy WMS

    Jeśli prowadzisz fizyczny magazyn, to nasze narzędzie pozwoli Ci znacząco zoptymalizować ten obszar:

    • optymalizacja i automatyzacja pracy w magazynie
    • pełna kontrola kosztów logistyki (np. w przypadku obsługi kilku sklepów)
    • obsługa dostaw i wysyłek,
    • prawidłowa lokalizacja towarów w magazynie,
    • kontrola przepływu materiałów w procesach logistycznych,
    • informowanie o bieżącym stanie magazynu oraz raportowanie.

    Jako twórcy PROWMS mamy daleko idące możliwości adaptacji tego rozwiązania do potrzeb nawet najbardziej wymagających i specyficznych organizacji.

    Dowiedz się więcej o PROWMS dla firm handlowych.

    System klasy TMS

    Jeśli realizowany przez Twoje przedsiębiorstwo handel wiąże się również z zadaniami transportowymi, to mamy rozwiązanie, które pozwoli Ci budować przewagę konkurencyjną również w tym obszarze.

    Nasz system pozwala na:

    • zarządzanie transportem realizowane przez własne oraz zewnętrzne zasoby,
    • kontrolę i redukcję kosztów transportu oraz obsługi spedycyjnej, wykorzystanie w pełni floty samochodowej dzięki precyzyjnemu planowaniu i realizacji transportu oraz poprzez zoptymalizowanie załadunku towarów,
    • zapewnienie terminowości oraz kompleksową obsługę zleceń i realizację zadań związanych z transportem,
    • uzyskanie natychmiastowego (w czasie rzeczywistym) dostępu do informacji,
    • analizę danych umożliwiającą dokładne planowanie realizacji zadań,
    • monitorowanie pojazdów,
    • poprawę jakości realizacji zleceń oraz skrócenie czasu obsługi zleceń, dzięki optymalizacji procesów,
    • zminimalizowanie ryzyka popełnienia błędów przez pracowników.

    Dowiedz się więcej o TMS dla firm handlowych

    Rozwiązania klasy ERP

    Systemy ERP do Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa (ang. Enterprise Resource Planning) to oprogramowanie, którego głównym celem jest integrowanie wszystkich procesów zachodzących w firmie, usprawnienie przepływu informacji oraz uproszczenie procesów biznesowych. Współczesne systemy ERP obejmują całość procesów produkcji i dystrybucji. Oprogramowanie ERP pomaga zarządzać wszystkimi kluczowymi procesami biznesowymi zachodzącymi w organizacjach, wspierają procesy biznesowe w zakresie finansów, księgowości, środków trwałych. marketingu, zakupów i sprzedaży, magazynu i zapasów, w produkcji, serwisie oraz w zarządzaniu projektami. Obecnie mamy do czynienia z nowym standardami oprogramowania, które pozwalają na pracę w sieci, dzięki czemu aplikacje są w stanie sprawnie reagować na zmiany w czasie rzeczywistym i skutecznie wspierają procesy podejmowania decyzji.

    Interesuje Cię system ERP lub rozwój jego funkcjonalności?

    Jesteśmy ekspertami od wielu systemów i rozwiązań ERP. Wdrażamy rozwiązania wiodących producentów zintegrowanych systemów zarządzania jak: Asseco BS, Comarch, Insoft.

    W naszej ofercie znajdziesz między innymi: doradztwo, utrzymanie systemów i ich infrastruktury, opiekę powdrożeniową, serwis oprogramowania, rozwój modułów, rozszerzania i integracje, modyfikacje programistyczne, rozwój dodatkowych aplikacji, rozszerzenia, niestandardowe wydruki i raporty.

    Posiadamy również własne autorskie rozwiązania i moduły dziedzinowe współpracujące i integrowalne z najpopularniejszymi rozwiązaniami ERP. W ramach adaptacji budujemy rozległe rozwiązania komplementarne do systemów ERP, uzupełniając funkcjonalności dostarczane przez ich twórców.

    Optymalizuj koszty i działaj elastycznie.

    Postaw na nowoczesną infrastrukturę IT.

    Dowiedz się więcej o Wapro ERP by ASSECO

    Dowiedz się więcej o COMARCH ERP

    BPM

    Rozwiązanie klasy BPM to rozwiązanie zaprojektowane do automatyzacji procesów biznesowych oraz do zarządzania obiegiem dokumentów. Dzięki rozwiązaniu klasy BPM tworzenie i uruchamianie procesów biznesowych jest znacznie łatwiejsze i nie wymaga.

    W przedsiębiorstwach, które codziennie obsługują kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt różnych rodzajów dokumentów, zapamiętanie sztywnych zasad zarządzania nimi nie jest łatwym zadaniem, dlatego warto zdecydować się na wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, który pomoże w uporządkowaniu procesów biznesowych, a także zoptymalizuje i zautomatyzuje codzienną pracę nawet w obrębie obiegów o wysokim poziomie skomplikowania.

    Dowiedz się więcej

    Business Intelligence

    Coraz bardziej konkurencyjne rynki wymuszają podejmowanie coraz lepszych decyzji i coraz bardziej trafnych wyborów. W takim szybkozmiennym świecie analityka biznesowa zyskuje na wadze, ponieważ sprawne i skuteczne zarządzanie biznesem zależy od sprawowania kontroli nad przebiegającymi procesami. A tylko szczegółowe informacje o rzeczywistym przebiegu procesów dają możliwość pełnej i szybkiej oceny ich efektywności.

    Business intelligence czyli rozwiązania do analizy i raportowania zgromadzonych danych, umożliwiają zdobycie przewagi konkurencyjnej, kontrolowanie wskaźników opisujących stan przedsiębiorstwa, umożliwiają wyznaczanie nowych trendów rozwojowych i prognozowanie zmian.

    Dzięki wykorzystaniu nowatorskich metod, zwiększ trafność i szybkość podejmowania decyzji biznesowych. Zapewnij szybki wgląd w najważniejsze procesy i wskaźniki swojej organizacji.

    Dowiedz się więcej

    Outsourcing IT

    Często przeszkodą w osiągnięciu sukcesu w biznesie są wysokie koszty związane z utrzymaniem własnego działu informatycznego. Przedsiębiorcy szukają więc rozwiązania, które umożliwi nie tylko optymalizację pracy, ale także redukcję kosztów. Jednym ze skutecznych sposobów na efektywne zarządzanie zasobami firmy jest outsourcing IT.

    Termin outsourcing to angielski skrót od wyrażenia: outside – resource – using. Outsourcing IT oznacza powierzenie obsługi informatycznej firmie zewnętrznej, która odpowiada za realizację działań bądź wspiera infrastrukturę IT.

    Jeżeli chcesz skupić na kluczowych działaniach dla Twojego biznesu, pozwól nam zająć się wsparciem IT Twojej organizacji.

    Wspieramy Cię w Twojej codziennej pracy.

    Dowiedz się więcej

    Rozwiązania POS

    System POS (Point of Sale) to nowoczesne narzędzie do zarządzania siecią sprzedaży detalicznej (to zestaw urządzeń oraz dedykowane oprogramowanie).

    Przykładowe zalety wynikające z wykorzystania systemów POS:

    • większa efektywność procesu sprzedaży oraz przyspieszenie procesu obsługi klienta,
    • możliwość obsługi programu lojalnościowego,
    • przepływ informacji stany magazynowe – ceny - promocje,
    • realizacja i dostosowanie promocji w zależności od wyników sprzedażowych w danej lokalizacji,
    • możliwość zarządzania zakupami przez centralę,
    • możliwość generowania raportów, przeprowadzania analiz sprzedaży dla wybranych danych,
    • prosty system składania zamówień,
    • intuicyjna obsługa dostaw, możliwość wykorzystania terminali do przeprowadzania dostaw,
    • możliwość kontroli stanu kasy w czasie rzeczywistym, możliwość rozliczania kasjerów i zmian, zestawienia koszykowe oraz raportowanie utargów,
    • możliwość ustalenia statusu towarów przy zamówieniach,
    • usprawnienie procesu przesyłania dokumentów (centrala – sklep), uprawnienia do odbioru dokumentów, powiadomienia dotyczące dokumentów oczekujących na akceptację.

    Jako Partner firmy Insoft wdrażamy kompleksowo rozwiązania tej firmy, zwiększając przewagę konkurencyjną naszych klientów na rynku. Zapytaj nas o ofertę.

    Dowiedz się więcej

    O czymś zapomnieliśmy?
    Twoje przedsiębiorstwo ma potrzeby w innym zakresie?
    Zapraszamy do kontaktu, chętnie pomożemy znaleźć najlepsze rozwiązanie.
    Skontaktuj się z nami

    Krótko o nas

    Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

    Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

    Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.

    Kompetentni, operatywni, skuteczni.

    Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.


    Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

    Jak nas znaleźć

    ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
    ul. L. Kondratowicza 37
    03-285 Warszawa
    Zobacz na mapie

    KRS: 0000779010
    NIP: 9512481556

    © ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter