Zarządzanie systemem informatycznym

Serwis informatyczny, IT dla biznesu

Nowoczesny system informatyczny stanowi wieloelementowe środowisko wymagające stałego zarządzania i monitoringu, aby w pełni korzystać z jego zasobów. Utrzymanie zasobów informatycznych oraz jednoczesne zapewnienie im wysokiego poziomu bezpieczeństwa jest kluczowe dla biznesu.

Zarządzamy systemami informatycznymi naszych Klientów wykorzystując nowoczesne technologie, wiedzę i doświadczenie. Dbamy o utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej oraz tworzymy efektywne, wydajne i przyjazne środowisko dla użytkowników. Dzięki naszemu zespołowi będziesz mieć pewność, że Twój system informatyczny działa niezawodnie, przetwarzane w nim dane są bezpieczne, a aplikacje są stale dostępne dla użytkowników.

PROFESJONALNE WSPARCIE

Zaufaj naszemu doświadczeniu, wiedzy i kompetencjom.
Twój biznes zasługuje na fachową pomoc.

DLACZEGO WARTO PRZEKAZAĆ OPIEKĘ NAD ZARZĄDZANIEM SYSTEMAMI IT?

  • Wysokie koszty?
    Organizację Twojego działu IT zostaw nam!
  • Dynamiczny rozwój IT
    Utrzymanie wysokich kompetencji IT jest czasochłonne i kosztowne… umożliwimy Ci skoncentrowanie się na Twoim biznesie.
  • Informatyzacja pod kontrolą
    Zyskaj solidnego i kompetentnego partnera gotowego wspierać Twój biznes w zakresie IT.

Twoje korzyści

Poprawa wydajności

Stały dostęp

Monitoring systemu

większe bezpieczeństwo

Outsourcing

Czas na dobre zmiany

Usługi outsourcingu informatycznego to prosta i skuteczna forma organizacji zewnętrznego działu IT, prowadząca do uproszczenia organizacji i redukcji kosztów. Zyskaj czas dla Twoich klientów i skoncentruj się na kluczowych obszarach swojej działalności.

Tworzymy politykę informatyczną przedsiębiorstwa, zapewniamy jej realizację zgodnie z uznaną metodologią oraz własnym zbiorem dobrych praktyk i know-how, opartym o 20 lat doświadczeń w informatyzacji przedsiębiorstw. Naszym celem jest zapewnienie kompletnej obsługi informatycznej, realizowanej przez grupę dedykowanych specjalistów dysponujących kompetencjami we wszystkich zakresach eksploatowanego rozwiązania informatycznego.

porownanie

OUTSOURCING IT OKIEM MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM

Kiedy jest najlepszy czas na skorzystanie z usług OUTSOURCINGU IT?
GDY TWOJA FIRMA WCHODZI NA NOWY ETAP ROZWOJU I W ZWIĄZKU Z TYM POWSTAJE POTRZEBA WDROŻENIA NOWYCH ROZWIĄZAŃ IT, A W TWOIM ZESPOLE BRAKUJE WYSPECJALIZOWANYCH PRACOWNIKÓW, KTÓRYCH POZYSKANIE WIĄŻE SIĘ Z DUŻYM WYSIŁKIEM I DUZYMI KOSZTAMI.

Zapewniamy:

  • ZARZĄDZANIE OBSZAREM IT – zarządzamy obszarem IT oraz podległym im rozwiązaniom
  • ZARZĄDZANIE ZASOBAMI IT – pod naszą opieką są serwery, sieć, bazy danych, urządzenia zapewniające bezpieczeństwo
  • ZARZĄDZANIE PROCESAMI IT - projektujemy, wdrażamy i monitorujemy procesy zachodzące w systemie IT
  • WSPARCIE I DORADZTWO – aktywnie wspieramy dobór odpowiednich rozwiązań informatycznych

Co zyskujesz?

redukcję kosztów

dostęp do wysokiej klasy specjalistów

gwarantowaną jakość usług it

szybkie wdrażanie rozwiązań IT

skupienie na podstawowych celach działalności

najnowsze rozwiązania techniczne

CIO – Chief Information Officer

TWÓJ KIEROWNIK DZIAŁU IT

CIO to osoba odpowiedzialna za dział IT, którego głównym celem jest stworzenie silnych więzi pomiędzy IT a działalnością biznesową . Zarządza realizacją zadań stawianych przed IT, ocenia istniejące i przyszłe wymagania firmy oraz sprawuje nadzór nad projektami i procesami integracji systemów informatycznych.

Nasz CIO może pełnić wyjątkową rolę w Twojej firmie i pomoże Ci osiągnąć doskonałość operacyjną, zapewni niezbędne wsparcie oraz optymalne funkcjonowanie Twojego systemu IT. Ponadto, dostarczy innowacyjnych rozwiązań dla Twojego biznesu.

cio
Rola CIO dzisiaj
  • Wdrażanie zmian z uwzględnieniem celów biznesowych
  • Doskonalenie systemu IT
  • Zarządzanie bezpieczeństwem
Rola CIO w przyszłości
  • Wprowadzenie nowych technologii
  • Poszukiwanie innowacji biznesowych
  • Rozwój strategii informacyjnej
Przygotuj się na rewolucję i otwórz się na nowe możliwości

NASZ CIO WYKORZYSTA SWOJE UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZENIE PRZY REALIZACJI TWOICH POMYSŁÓW.

Co zyskujesz?

kontrolę nad systemami IT

optymalizację procesów IT

dostęp do innowacji

Administracja siecią (systemowa)

SKONCENTRUJ SIĘ NA DZIAŁALNOŚCI TWOJEJ FIRMY MY ZADBAMY O JEJ IT

Administracja siecią to stały nadzór nad bezpieczeństwem, stabilnością i wydajnością systemów wchodzących w skład Twojego systemu IT. Przekazanie kompetencji IT naszej firmie pozwoli Ci zmniejszyć wydatki, zaoszczędzić czas i uzyskać efekt przekraczający początkowe założenia.

Administracja siecią dedykowana jest klientom, dla których liczy się niezawodna praca, oczekują działań prewencyjnych w przypadku awarii, a przede wszystkim wymagają działań prewencyjnych zapobiegających potencjalnym problemom i stałego monitorowania.

Zapewniamy profesjonalną opiekę nad składnikami systemu informatycznego dla utrzymania jego maksymalnej efektywności, dostępności oraz ochrony. Zadbamy o utrzymanie w ruchu i stały rozwój Twojej infrastruktury IT.

Twoje IT pod kontrolą:

administracja systemowa

TOP 5 OBOWIĄZKÓW ADMINISTRATORA

punkt1
Monitorowanie systemu
punkt2
Rozwiązywanie zaobserwowanych problemów
punkt3
Utrzymanie komponentu systemów
punkt4
Analiza zdarzeń
punkt5
Zapewnienie sprawnego działania infrastruktury IT

Co zyskujesz?

utrzymanie spójności systemów

doradztwo w zakresie doboru rozwiązań IT

profesjonalne wsparcie 24/7

stały rozwój infrastruktury IT

Helpdesk

WSPARCIE INFORMATYCZNE DLA TWOJEGO BIZNESU

Prawidłowe funkcjonowanie przedsiębiorstwa zależy od dostępu do sprawnie działających narzędzi informatycznych. Solidne wsparcie informatyczne oraz zaplecze IT pozwala firmom efektywnie realizować cele biznesowe. Nawet niewielka awaria powoduje spadek operatywności użytkowników i może doprowadzić do utraty korzyści dla przedsiębiorstwa.

Naszym klientom i ich pracownikom zapewniamy stałe wsparcie informatyczne helpdesk polegające na rozwiązywaniu codziennych problemów eksploatacyjnych.

Podczas kontaktu z użytkownikami wykorzystujemy nowoczesne kanały komunikacji, takie jak systemy obsługi zgłoszeń oraz pomoc zdalną. Helpdesk to niezbędne narzędzie, jesli niezwłocznie potrzebujesz naszej pomocy.

helpdesk
helpdesk
Usługi wchodzące w skład helpdesku są dopasowane do potrzeb Klienta i najczęściej obejmują czynności:
  • wsparcie przy eksploatacji oprogramowania
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego
  • aktualizowanie stanu zabezpieczeń sprzętu i oprogramowania
  • szkolenie i doradztwo dla użytkowników
  • usuwanie awarii sprzętowych i programowych
  • rejestrowanie i zarządzenie zgłoszeniami
  • świadczenie pierwszej linii wsparcia

Co zyskujesz?

niższe koszty wsparcia użytkowników

dostęp do specjalistów IT

koncentracja na działalności biznesowej

szybkie rozwiązywanie problemów

narzędzia IT pod kontrolą

wsparcie informatyczne 24/7

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 20 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni. Sprawdź nas.

Dostarczamy rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Polecaj

Jak nas znaleźć

ITCenter
Computer Media Consultants Sp. J.


ul. Romera 10
02-784 Warszawa

KRS: 0000132438
NIP: 5361326240
Wersja na komputer
Scroll Up