CTA
  1. Strona główna
  2. /
  3. Oferta
  4. /
  5. Biznes w Internecie –...
  6. /
  7. Kampanie Adwords i Pozycjonowanie...

Jeśli zależy Ci na wysokiej skuteczności, szybkich efektach i wzroście sprzedaży skorzystaj z reklamy Adwords. Kampanie Adwords to doskonałe narzędzie do pozyskania nowych klientów. Reklamy Adwords uważane są za jedne z najskuteczniejszych linków sponsorowanych, które docierają do milionów internatów każdego dnia. Dopasuj reklamę do grupy docelowej i powiedz swoim klientom jaki produkt im oferujesz. Efekty przeprowadzonych kampanii zauważalne są praktycznie od razu.

Mnogość stron internetowych sprawia, że nie wystarczy stworzyć dobrą witrynę, aby cieszyła się dużym zainteresowaniem. Na popularność strony wpływa przede wszystkim pozycja w wynikach wyszukiwarki internetowej. Zadaniem pozycjonowania SEO jest optymalizacja strony oraz zastosowanie różnych metod prowadzących do poprawy jej widoczności. Obecnie jest to najskuteczniejsza forma promocji stron w Internecie. Wysokie pozycje prowadzą do wzrostu ruchu, a wzrost ruchu przekłada się na większą liczbę klientów większe zyski.

Kampanie Adwords:

REKLAMA GOOGLE ADWORDS
Doskonały i skuteczny sposób na zwiększenie liczby potencjalnych klientów. Prowadzenie kampanii adwords umożliwia kontrolę nad budżetem i precyzyjną analizę ich skuteczności.
SIEĆ REKLAMOWA GOOGLE
Sieć reklamowa pozwala na zamieszczania banerów reklamowych na różnych stronach internetowych, portalach i aplikacjach.
KAMPANIE PRODUKTOWE
Tego typu reklama sprawdzi się dla sklepów internetowych. Reklamy wyświetlane są z wybranymi produktami wraz z grafiką i ceną.
REKLAMA YOUTUBE
W serwisie wyświetlane są reklamy w formie filmu, grafiki lub tekstu.
REKLAMA GMAIL
Skrzynka pocztowa to skuteczne miejsce reklamy. Rosnąca liczba użytkowników poczty Gmail sprawia, że jest to doskonałe miejsce na zamieszczenie reklamy produktu bądź usługi.
REKLAMA NA URZĄDZENIACH MOBILNYCH
Nowoczesna forma reklamy wykorzystująca postęp technologiczny urządzeń mobilnych. Kampanie mogą być kierowane także w celu promocji aplikacji mobilnych.
REMARKETING
Sprawdza się szczególnie, gdy chcemy przypomnieć klientom o danym produkcie, którym byli wcześniej zainteresowani. Reklama wyświetla się tylko klientom odwiedzającym Twoja stronę.
AUDYT KAMPANII Audyt pozwala na weryfikację dotychczasowych działań. Warto zlecić wykonanie audyty, gdy reklama nie przynosi zamierzonych efektów.

Zalety kampanii Google AdWords:

  • docierasz do wybranej grupy docelowej klientów
  • to Ty decydujesz o zasięgu reklamy
  • działania są w pełni mierzalne
  • narzędzia pozwalają sprawdzić rzeczywistą sprzedaż
  • opłaty tylko za kliknięcia w reklamę
  • wysokość inwestycji zależy wyłącznie od Ciebie

Pozycjonowanie SEO:

AUDYT SEOPrzeprowadzenie dokładnego audytu strony internetowej to najskuteczniejsze rozwiązanie przy pozycjonowaniu stron internetowych. Podczas audytu zostanie przeanalizowana struktura strony oraz treści, które mają ogromny wpływ na pozycję strony w wyszukiwarce Google. W efekcie szczegółowa analiza pozwoli przyjąć odpowiednią strategię i zaplanować działania prowadzące do uzyskania wysokich pozycji.
OPTYMALIZACJA STRONY Podczas tego etapu wprowadzane są wszystkie działania zaplanowane po wykonaniu audytu. W czasie optymalizacji kładziony jest również duży nacisk na odpowiedni dobór słów kluczowych, który wraz z innymi działaniami przekłada się na poprawienie widoczności strony internetowej w wyszukiwarkach.
BUDOWA TREŚCI NA STRONIEOdpowiednio przygotowane treści stanowią kluczowy czynnik w pozycjonowaniu stron. Dzięki tekstom zawierającym precyzyjnie dobrane słowa oraz publikacjom artykułów w serwisach tematycznych wzrasta nie tylko pozycja w wyszukiwarce, ale także wpływa na wizerunek i rozpoznawalność firmy.
FILTRY GOOGLEFirma Google stale wprowadza udoskonalenia i zmiany. Jeśli pewne zasady są nieprzestrzegane, nakłada filtry (znacząco obniżają pozycje w wyszukiwarkach) oraz bany (usuwają strony z wyszukiwarek). Dzięki naszym działaniom zadbamy o trwałe usunięcia filtrów i banów oraz o poprawne działanie stron internetowych.
MARKETING SZEPTANYZapewnienie internetowej dyskusji na temat danego produktu lub usługi wpływa na otrzymanie dodatkowego zainteresowania klientów, co w efekcie generuje większy ruch na stronie internetowej.
WIZERUNEK FIRMYWizerunek firmy w Internecie jest niesłychanie ważnym elementem. Dbamy o Twój wizerunek i budujemy markę poprzez pojawianie się tylko pozytywnych informacji.
LINK-BUILDINGPozycjonowanie stron internetowych opiera się na wszystkich działaniach na stronie ale także poza nią poprzez budowanie profilu linkowego. Dzięki tej metodzie można podnieść ranking strony w wyszukiwarkach oraz zwiększyć rozpoznawalność marki.
RAPORTY I MONITORINGCodzienna analiza pozwala na prawidłowe funkcjonowanie strony oraz umożliwia szybką reakcję w razie nagłych problemów. Dzięki stałej kontroli zmian w algorytmach Google i działaniach konkurencji jesteśmy w stanie utrzymać stronę na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach.

Co zyskujesz?

EFEKTYWNOŚĆ I WYDAJNOŚĆ KAMPANII

ikona koła zębatego i osoby

KAMPANIE SKROJONE DO TWOICH POTRZEB

ikona g+

CERTYFIKOWANEGO PARTNERA GOOGLE

ikona wagi

PRZEWAGĘ NAD KONKURENCJĄ

napis top na gwiazdce

LEPSZĄ ROZPOZNAWALNOŚĆ FIRMY

ikona wykresu przedstawiającego wzrost

WZROST SPRZEDAŻY

Pobierz bezpłatny poradnik

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. L. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

© ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter