Maciej Węgrzecki powołuje Computer Media Consultants Spółka Cywilna – spółkę informatyczną zajmującą się doradztwem i dostawą sprzętu komputerowego oraz usług informatycznych dla małych przedsiębiorstw
Zdobycie pierwszych 10 klientów (dla 6 z nich do dzisiaj świadczymy stała opiekę)
Rozpoczęcie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania ERP dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Tego samego roku zrealizowaliśmy kilka pierwszych wdrożeń modułu handlowego i finansowego.
Mimo powszechnie panującej paniki, systemy działały bez przerw a my pozyskaliśmy kilku kolejnych dużych klientów, których potrzeby rozwinęły naszą ofertę w kierunku budowy infrastruktury teletechnicznej, dostawy rozwiązań głosowych kiedyś nazywanych centralami telefonicznymi ? systemów CCTV
Rozpoczęliśmy wdrożenia rozwiązań do zarządzania sieciami sprzedaży detalicznej, urządzeń fiskalnych i wyposażenia sklepów. Dobrze wybraliśmy bo powyższe firmy są dzisiaj liderami rynku w swoich specjalizacjach, a nasza doskonała współpraca trwa do dziś.
Przekształcenie Computer Media Consultants Spółka Jawna i rozszerzyliśmy ofertę o usługi programistyczne związane z budową rozwiązań komplementarnych do aplikacji WAPRO.
Wprowadzenie od oferty specjalistycznych usług hostingowych pod marką Computernet, uruchomienie pierwszych serwerów usługowych i dedykowanego działu zdalnego Helpdesku
Wydaliśmy pierwszą wersję sklepu internetowego i zrobiliśmy kilka witryn internetowych dla naszych klientów.
Skromny sklep internetowy jest obecnie Platformą omnichannel pod nazwą OMNIcommerce
Powstanie Działu Produkcji Oprogramowania.
Dział do dzisiaj jest motorem napędowym naszego przedsiębiorstwa, dostarczając specjalizowanych rozwiązań softwareowych dla naszych Klientów
Zajęliśmy się wdrażaniem oprogramowania specjalistycznego min. dla piekarni i cukierni oraz rozwiązań dla firm produkcyjnych. Opracowaliśmy szereg rozwiązań komplementarnych do nich.
Poza świadczeniem stałej obsługi informatycznej dla ponad 50 klientów, zakończyliśmy kilka wdrożeń oprogramowania Asseco Wapro zintegrowanego z naszymi rozwiązaniami.
Po 2 latach developmentu, powstaje pierwsza wersja systemu wspomagania magazynem klasy WMS (Warehouse Management System) oraz pierwsze wdrożenie i pierwsza integracja z aplikacją ERP oraz automatyką magazynu z regałami bibliotecznymi
Powstaje pierwsza edycja platformy Ecommerce B2B oraz B2C, którą dzisiaj znacie jako Omnicommerce. W tym roku realizujemy pierwsze kilka wdrożeń w branży sprzedaży hurtowej.
Powstanie Działu Administracji Systemowej odpowiedzialnego za zaawansowane zarządzanie systemami informatycznymi naszych Klientów oraz utrzymaniu w ruchu infrastruktury niezbędnej do eksploatacji kluczowych aplikacji biznesowych
Wdrożenie kompleksowego systemu monitoringu ciągłości funkcjonowania infrastruktury oraz usług systemowych u naszych Klientów
Powstaje rozwiązanie analityczne klasy BI (Business Intelligence) oraz pierwsze aplikacje mobilne wspomagające ekspedycję towarów z użyciem radioterminali. Zakończyliśmy realizację kilku projektów dużych migracji naszych Klientów do nowych lokalizacji, gdzie przygotowaliśmy pełną infrastrukturę teleinformatyczną oraz serwerownie.
Pozyskaliśmy kolejnych klientów, wykonaliśmy modernizacje ich systemów informatycznych, wprowadziliśmy nowe standardy świadczenia usług w tym ticketing, billing online itp.
Powstaje pierwsza wersja systemu klasy MES (manufacturing Execution System) o nazwie SOP (Systemu Organizacji Produkcji), rozpoczynamy współpracę z firmą Comarch
Działamy pod nową nazwą ITCenter, wprowadzamy do naszej oferty nowe rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa systemowego, Dział Produkcji Oprogramowania opracowuje nowe wersje naszych produktów ITC WMS, ITC SOP oraz Omnicommerce
Powstaje kolejny produkt flagowy, innowacyjny i unikalny w skali rynku System Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych
Zmieniliśmy siedzibę, jesteśmy na ul. E. Romera 10 w Warszawie, gdzie dysponujemy przestrzenią do dalszego dynamicznego rozwoju.
Intensywnie rozwijamy wszystkie nasze produkty i usługi. Powstaje kolejna, pełna nowych modułów, wersja platformy Omnicommerce, zakończyliśmy pierwsze wdrożenie Systemu Organizacji Transportu i Pracowników Mobilnych (dla ponad 100 użytkowników).
Pozyskaliśmy nowych Klientów i kilku, kolejnych doświadczonych specjalistów: administratorów i developerów. Powstał Dział Usług Core’owych (Core Services) odpowiedzialny za projektowanie, uruchamiania i utrzymanie w ruchu strategicznych dla naszych Klientów usług realizowanych przez ich systemy informatyczne. Zrealizowaliśmy kolejne wdrożenia naszych produktów softwareowych.
Nie zwalniamy!
Otwarcie oddziału w Białymstoku gdzie powstał Dział Rozwoju Produktów, zbudowanie struktury sprzedaży regionalnej, a już wkrótce otwarcie oddziału w Katowicach i Gdyni
Rok pandemii był również dla nas okresem pełnym wyzwań. Szybko odnaleźliśmy się w nowej rzeczywistości i zapewniliśmy sprawne, bezpieczne funkcjonowanie zdalne dziesiątkom Klientów oraz nieprzerwane wsparcia dla ich systemów. Przenieśliśmy kluczowe działy firmy do nowego biura przy ul. Kondratowicza 37 w Warszawie. Mimo dużej ostrożności przedsiębiorców, pozyskaliśmy kilkanaście wdrożeń dla naszych systemów SOTiPM / PROWMS / Omnicommerce oraz znacząco rozwinęliśmy produkty dostarczając w nich dziesiątek nowych funkcjonalności. Powstały również nowe samodzielne rozwiązania SOTEKO Zbieracz
Rok 2021 stał pod znakiem najsilniejszego rozwoju naszego rozwiązania skierowanego do przedsiębiorstw zajmujących się transportem odpadów. Nowi klienci, nowe funkcjonalności a co za tym idzie nowi członkowie naszego zespołu. Nastroje inwestycyjne na rynku są umiarkowanie optymistyczne, jednak ogromna ilość dialogów technologicznych pozwala nam rysować dalekosiężne plany dalszego rozwoju.
Jest wymarzona konwersja. Mnogość projektów wdrożeniowych dla naszych systemów skupia się wokół logistyki transportowej oraz pozwala znacząco rozwinąć system SOTEKO, skierowany obecnie do firm zajmujących się nie tylko transportem ale też (lub jedynie) ich zagospodarowywaniem przy użyciu różnych technologii.
Rok 2023 był pod wyzwaniem silnego rozwoju funkcjonalnego i pozafunkcjonalnego wytwarzanych przez nas rozwiązań informatycznych. Głównym punktem uwagi jest nasz TMS+ (SOTiPM), który jest w stanie spełnić wymagania coraz większej ilości mikro-branż. Cały czas trzonem działalności ITCenter jest stała obsługa informatyczna średniej wielości firm produkcyjnych, handlowych oraz usługowych. W tym obszarze rozwinęliśmy kompetencje i narzędzia umożliwiające nam zapewnienie jeszcze wyższego poziomu bezpieczeństwa systemów informatycznych naszych klientów.
Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.
Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.
Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.
Kompetentni, operatywni, skuteczni.
Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.
Rozwiązania dla Twojego sukcesu.