English English Version Visit Us On Facebook Visit Us On Linkedin Blog Blog Pomoc Pomoc
CTA

Specjalista IT

Opis stanowiska pracy

  • utrzymywanie infrastruktury systemu informatycznego u klienta
  • wsparcie użytkowników systemu informatycznego w MŚP
  • utrzymywanie środowiska oraz aplikacji w ruchu
  • tworzenie nowych środowisk, migracje, rozwiązywanie problemów
  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów w sieciach LAN
  • monitorowanie, analiza, audytowanie, wsparcie technicznie systemów

 

U nas znajdziesz:

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę. Codzienny kontakt z ludźmi i technologią.
  • możliwość współtworzenia systemów informatycznych, zebrania nowych doświadczeń.
  • dostęp do nowoczesnych technologii i programu podnoszenia kwalifikacji (bezpłatne szkolenia).
  • elastyczny czas pracy, w tym możliwość pracy zdalnej.
  • samochód służbowy, narzędzia do pracy.
  • atrakcyjne wynagrodzenie, płatne nadgodziny, premie uznaniowe.

 

Wymagania

  • co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku wymagającym podobnego doświadczenia, praktyczne doświadczenie zawodowe
  • praktyczna znajomość środowisk wirtualizacyjnych, klastrowanych Hyper-V, VMWare
  • znajomość rozwiązań SAN oraz NAS, doświadczenie w eksploatacji systemów wirtualizacyjnych
  • znajomość Windows Server na poziomie administratora (Ms-SQL, Ms-Exchange, IIS, Sharepoint, inne)
  • doświadczenie w konfiguracji urządzeń sieciowych (przełączniki, routery, firewalle) HP, Cisco, Dell, Watchguard
  • doświadczenie w konfiguracji WLAN Cisco, HP, inne
  • znajomość zagadnień z zakresu VLAN, routingu, DNS, DHCP
  • praktyczna umiejętność konfiguracji VPN, IDS/IPS, DLP, UTM
  • praktyczna znajomość wdrażania rozwiązań do backupu danych,
  • praktyczna umiejętność wdrażania centralnych rozwiązań antywirusowych, security itp.
  • podstawowa znajomość SQL, umiejętność tworzenia skryptów administracyjnych, podstawy programowania
  • szybkie rozumienie struktury systemy i umiejętność diagnozowania zdarzeń oraz podejmowania decyzji
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz zdolności interpersonalne

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w administrowaniu w środowisku Linux z rolami: www, poczta, dns, smb, dhcp, baza danych
  • doświadczenie z VOIP, w centralach telefonicznych, systemach KD/RCP, cyfrowych systemach CCTV
  • samodzielność, dyspozycyjność i umiejętność operatywnego działania pod presją czasu

 

Informacje dodatkowe

Wymiar etatu: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Min. doświadczenie: 2 lata

Min. wykształcenie: średnie zawodowe

Branża / kategoria: Praca IT – Hardware / Information Systems , Praca IT – Programowanie / Analizy , Praca IT – Kontrola jakości , Praca IT – Konsulting , Praca IT – ERP

APLIKUJ

Szukaj na stronie

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

ul. E. Romera 10
02-784 Warszawa
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

Polityka prywatności
Nota prawna

gowork
© ITCenter 2018      Projekt i wykonanie ITCenter
Wersja na komputer
Scroll Up