CTA

Specjalista ds. Rozliczeń

Kluczowe zadania

  • Planowanie, kontrola i rozliczanie czasu pracy pracowników
  • Sporządzanie raportów wewnętrznych
  • Kontrola i nadzór nad poprawnością realizacji zleceń
  • Doświadczenie w planowaniu pracy serwisu / pracowników zdalnych LUB pracy w branży IT
  • Sporządzanie rozliczeń i raportów dla Klientów
  • Kontrola rozrachunków z Klientami
  • Zamawianie towarów i dbanie o proces logistyczny realizacji zamówień
  • Realizacja bieżących zadań związanych z obsługą biura i Klienta

 

Wymagania

  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo dobra organizacja pracy (umiejętność szybkiego działania pod presją czasu i priorytetyzacji zadań)
  • Dokładność i odpowiedzialność
  • Umiejętność planowania zadań swoich i zespołu
  • Chęć rozwoju i otwartość na różnorodne zadania
  • Dobra znajomość pakietu Office
  • Pomysłowość i energia do działania

 

Mile widziane:

  • Znajomość WAPRO Mag
  • Znajomość narzędzi: WRIKE oraz GPS ATRAX

 

Informacje dodatkowe

Wymiar etatu: pełny etat

Rodzaj umowy: umowa o pracę po okresie próbnym

Wykształcenie: w trakcie studiów / wyższe

Preferowana dostępność: od zaraz

 

APLIKUJ
Porozmawiajmy o Twojej karierze
+48 509 190 903
Praca dla studentów

Szukaj na stronie

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.
ul. E. Romera 10
02-784 Warszawa
Zobacz na mapie

ul. L. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Zobacz na mapie

Oddział Białystok
ul. Warszawska 14
15-063 Białystok
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

Polityka prywatności
Nota prawna

© ITCenter 2018      Projekt i wykonanie ITCenter
Wersja na komputer

Ważna informacja – Koronawirus (Covid-19)

Szanowni Klienci

Wiemy że dostarczając rozwiązań informatycznych oraz wsparcia systemów i użytkowników przyczyniamy się do sprawnego funkcjonowania Państwa przedsiębiorstw.

Uwzględniając sytuację epidemiologiczną w naszym kraju, informujemy że mamy wdrożone mechanizmy zapewniające nam ciągłość funkcjonowania i gotowość do nieprzerwanego świadczenia naszych usług dla Państwa.

Działy administracji systemowej, infrastruktury krytycznej oraz wsparcia technicznego pracują nieprzerwanie realizując stawiane przed nimi zadania.  

Równocześnie prowadzimy kompleksowe wsparcie w zakresie organizacji pracy zdalnej dla pracowników obsługiwanych przez nas przedsiębiorstw i wdrażamy platformy do kolaboracji zespołowej i pracy na odległość.

Jeżeli szukają Państwo takich rozwiązań, zapraszamy do kontaktu: [email protected]

Wszelkie zgłoszenia techniczne prosimy kierować emailem na adres [email protected]

Scroll Up