English English Version Visit Us On Facebook Visit Us On Linkedin Blog Blog Pomoc Pomoc
CTA

KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ SPRZEDAŻY

Opis stanowiska pracy

  • prezentacja i sprzedaż produktów/usług drogą telefoniczną,
  • pozyskiwanie leadów i umawianie spotkań sprzedażowych,
  • mailowa i telefoniczna obsługa klientów,
  • zapewnianie sprawnej komunikacji klient – dział handlowy.

Wymagania

  • determinacja do zdobycia doświadczenia i osiągania sukcesów,
  • wykształcenie min. średnie,
  • wysoka kultura osobista,
  • swoboda prowadzenia rozmów i komunikatywność,
  • samodzielność, umiejętność organizowania czasu pracy,
  • rzetelność, sumienność, pracowitość i zaangażowanie.

Mile widziane:

  • zainteresowanie branżą IT, jej usługami i produktami,
  • znajomość języka angielskiego.

Oferujemy

  • szkolenia sprzedażowe oraz produktowe,
  • możliwość szybkiego awansu na dowolne stanowisko w przedsiębiorstwie,
  • samodzielną i odpowiedzialną pracę, której wyniki finansowe widać od razu,
  • elastyczny czas pracy (możliwość dostosowania wymiaru czasu pracy),
  • możliwość zdobycia cennych umiejętności zawodowych w najbardziej dynamicznej branży na rynku.

 

APLIKUJ

Szukaj na stronie

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.

ul. E. Romera 10
02-784 Warszawa
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

Polityka prywatności
Nota prawna

gowork
© ITCenter 2018      Projekt i wykonanie ITCenter
Wersja na komputer
Scroll Up