CTA

Obieg dokumentów – SYSTEM ITC DMS

WORKFLOW, ZARZĄDZANIE PROCESAMI ORAZ DOKUMENTAMI

 

 

ITC DMS to rozwiązanie zaprojektowane do automatyzacji firmowych procesów biznesowych, o dowolnym stopniu rozbudowania i złożoności, zakładających przetwarzanie dokumentów i zarządzanie nimi. Dzięki ITC DMS tworzenie i uruchamianie procesów biznesowych jest łatwiejsze niż możesz się spodziewać – nie wymaga rozbudowanych umiejętności informatycznych czy użycia dodatkowych narzędzi.

W przedsiębiorstwach, które codziennie obsługują kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt różnych rodzajów dokumentów, zapamiętanie sztywnych zasad obiegu każdego z nich może być niełatwym zadaniem dla pracowników. System obiegu dokumentów ustalony w ramach obowiązujących w organizacji procesów biznesowych nie powinien być utrudnieniem codziennej pracy, wręcz odwrotnie – powinien wprowadzać porządek i ujednolicać zasady działania. Przejrzysty obieg dokumentów w ramach procesu biznesowego stanowić będzie wsparcie dla użytkowników, a także ułatwi przeprowadzenie wdrożenia nowych pracowników.

Między innymi dlatego firmy coraz częściej decydują się na wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, który pomoże w uporządkowaniu procesów biznesowych, a także zoptymalizuje i zautomatyzuje codzienną pracę nawet w obrębie obiegów o wysokim poziomie skomplikowania.

Jeżeli chcesz: zwiększyć efektywność pracy, usprawnić przepływ informacji, wymusić prawidłowy przebieg procesów, ułatwić zarządzanie dokumentami
ITC DMS BĘDZIE IDEALNYM ROZWIĄZANIEM DLA TWOJEGO PRZEDSIĘBIORSTWA

PRZYKŁADY MOŻLIWOŚCI ZASTOSOWANIA SYSTEMU ITC DMS:

OBIEG DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH

TWORZENIE WORKFLOW

ZARZĄDZANIE PROCESAMI BIZNESOWYMI

ANALIZA PŁYNNOŚCI PRFZEPŁYWU INFORMACJI

Elektroniczny obieg dokumentów w firmie pozwala nie tylko na uporządkowanie i standaryzację pracy wszystkich osób zaangażowanych w obieg dokumentów czy płynniejsze wprowadzenie nowych pracowników do wykonywania obowiązków. Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów to również obniżenie ryzyka popełniania błędów podczas procedowania dokumentacji.

Zebrane przez lata pracy doświadczenie w organizacji procesów biznesowych, pozwala nam na szybkie i skuteczne dostarczenie rozwiązania, które będzie zgodne z oczekiwaniami i dopasowane do specyfiki organizacyjnej przedsiębiorstwa. Przeprowadzimy wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów Twojej firmy oraz pomożemy Ci stworzyć workflow dla poszczególnych procesów biznesowych.

ITC DMS umożliwia samodzielne stworzenie przepływu pracy (workflow) dla każdego procesu i obiegu dokumentów oraz pozwala na uwzględnienie ról poszczególnych użytkowników.

Elektroniczny obieg dokumentów ITC DMS to wiele możliwości! Dzięki bogatym funkcjonalnościom dla każdego etapu realizacji procesu biznesowego przypisać można wybranych użytkowników, dostosować pola i reguły obiegu (np. dołączenie wymaganej dokumentacji jako element, bez którego sprawa nie może być dalej procedowana).



Wdrożenie elektronicznego obiegu ITC DMS pozwala na tworzenie zindywidualizowanych obiegów dla dokumentów firmowych i spraw o wysokim poziomie rozbudowania. Z ITC DMS zapewnimy optymalizację procesów takich jak:
  • obieg faktur,
  • obieg korespondencji,
  • obieg zgłoszenia reklamacyjnego czy zwrotu towaru,
  • obieg zapytania ofertowego czy przetargu,
  • obieg rozliczenia delegacji,
  • obieg wniosków pracowniczych,
  • obieg ofert, umów, aneksów itp.,
  • obieg nowej inicjatywy marketingowej,
  • obieg dokumentacji wdrożeniowej i case study,
  • wielu innych.

Jednym z ważniejszych elementów wdrożenia elektronicznego obiegu ITC DMS jest wbudowany generator raportów, umożliwiający ustalenie w jakim trybie i częstotliwości będą generowane raporty dotyczące poszczególnych spraw czy procesów.

Automatycznie generowane raporty umożliwiają precyzyjną analizę wydajności całego procesu, jak i jego elementów składowych, dzięki czemu na bieżąco można weryfikować ewentualne elementy spowalniające dany proces oraz modyfikować procesy w celu ich optymalizacji.

DLACZEGO WARTO WDROŻYĆ ITC DMS / WORKFLOW ?

workflow dostosowany do potrzeb sprawy

zarządzanie dostępami użytkowników

modyfikacja istniejących procesów

szybkie tworzenie nowych procesów

dowolna ilość obiegów

uruchamianie procesu na podstawie zdarzenia
(np. e-mail)

szybkie wyszukiwanie dokumentu

elektroniczne archiwum dokumentów

szybka integracja z innymi systemami

Szukaj na stronie

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Sp. z o.o. Sp. k.
ul. E. Romera 10
02-784 Warszawa
Zobacz na mapie

Oddział Białystok
ul. Warszawska 14
15-063 Białystok
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

Polityka prywatności
Nota prawna

gowork
© ITCenter 2018      Projekt i wykonanie ITCenter
Wersja na komputer
Scroll Up