Rozwiązanie klasy BPM to rozwiązanie zaprojektowane do automatyzacji i optymalizacji procesów biznesowych, o dowolnym stopniu rozbudowania i złożoności, zakładających przetwarzanie dokumentów i zarządzanie nimi. Dzięki rozwiązaniu klasy BPM tworzenie i uruchamianie procesów biznesowych jest łatwiejsze niż możesz się spodziewać – nie wymaga rozbudowanych umiejętności informatycznych czy użycia dodatkowych narzędzi.
W przedsiębiorstwach, które codziennie obsługują kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt różnych rodzajów dokumentów, zapamiętanie sztywnych zasad obiegu każdego z nich może być niełatwym zadaniem dla pracowników. Obieg dokumentów księgowych jest tu doskonałym przykładem. System obiegu dokumentów ustalony w ramach obowiązujących w organizacji procesów biznesowych nie powinien być utrudnieniem codziennej pracy, wręcz odwrotnie – powinien wprowadzać porządek i ujednolicać zasady działania. Przejrzysty obieg dokumentów w ramach procesu biznesowego stanowić będzie wsparcie dla użytkowników, a także ułatwi wdrożenia nowych pracowników. Jedynie zastosowanie dedykowanych i sprawdzonych narzędzi informatycznych umożliwi wydajne zarządzanie procesami biznesowymi. Warto wspomnieć, że każdemu wdrożeniu systemu klasy BPM będzie towarzyszyła optymalizacja procesów.
Między innymi dlatego firmy coraz częściej decydują się na wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów, który pomoże w uporządkowaniu procesów biznesowych ze szczególnym uwzględnieniem wydajności procesu, a także zoptymalizuje i zautomatyzuje codzienną pracę nawet w obrębie obiegów o wysokim poziomie skomplikowania. Z kolei obieg dokumentów księgowych nawet jeżeli nie jest złożony, to zawsze jest istotnym elementem zarządzania procesami ze względu na sztywne wymogi ustawowe oraz kluczowy i bezpośredni wpływ na wyniki i bieżące finanse przedsiębiorstwa.
Elektroniczny obieg dokumentów w firmie pozwala nie tylko na uporządkowanie i standaryzację pracy wszystkich osób zaangażowanych w obieg dokumentów czy płynniejsze wprowadzenie nowych pracowników do wykonywania obowiązków. Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów to również obniżenie ryzyka popełniania błędów podczas procedowania dokumentacji.
Zebrane przez lata pracy doświadczenie w organizacji procesów biznesowych, pozwala nam na szybkie i skuteczne dostarczenie rozwiązania, które będzie zgodne z oczekiwaniami i dopasowane do specyfiki organizacyjnej przedsiębiorstwa. Przeprowadzimy wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów Twojej firmy oraz pomożemy Ci stworzyć workflow dla poszczególnych procesów biznesowych.
Rozwiązanie klasy BPM umożliwia samodzielne stworzenie przepływu pracy (workflow) dla każdego procesu i obiegu dokumentów oraz pozwala na uwzględnienie ról poszczególnych użytkowników.
Rozwiązanie klasy BPM to wiele możliwości! Dzięki bogatym funkcjonalnościom dla każdego etapu realizacji procesu biznesowego przypisać można wybranych użytkowników, dostosować pola i reguły obiegu (np. dołączenie wymaganej dokumentacji jako element, bez którego sprawa nie może być dalej procedowana).
Jednym z ważniejszych elementów wdrożenia rozwiązania klasy BPM jest wbudowany generator raportów, umożliwiający ustalenie w jakim trybie i częstotliwości będą generowane raporty dotyczące poszczególnych spraw czy procesów.
Automatycznie generowane raporty umożliwiają precyzyjną analizę wydajności całego procesu, jak i jego elementów składowych, dzięki czemu na bieżąco można weryfikować ewentualne elementy spowalniające dany proces oraz modyfikować procesy w celu ich optymalizacji.
Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.
Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.
Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.
Kompetentni, operatywni, skuteczni.
Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.
Rozwiązania dla Twojego sukcesu.