CTA

Funkcje i możliwości systemów klasy CRM

dodane: 16 marzec przez: Daniel Filipek
Funkcje i możliwości systemów klasy CRM

Budowanie relacji z klientami w dużych organizacjach wymaga wsparcia nowoczesnych rozwiązań CRM. Oprogramowanie ułatwia gromadzenie danych, raportowanie oraz komunikację w zespole. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj funkcje i możliwości systemów klasy CRM i rozwiń swój biznes!

    1. Co to są systemy CRM?

Systemy CRM (ang. Customer Relationship Management) to oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Umożliwia klasyfikowanie leadów generowanych poprzez działania marketingowe, gromadzenie danych na ich temat oraz śledzenie historii współpracy handlowej. W rozwiniętych organizacjach pomaga w analizie oczekiwań obecnych klientów i podejmowaniu decyzji, które wspierają pozyskiwanie nowych klientów dla firmy.

Rozbudowane systemy CRM stanowią nieodzowne wsparcie dla działań z zakresu sprzedaży prowadzonych przez dział handlowy. Dzięki rozwiązaniom CRM Twoi handlowcy zyskują dostęp do jednego, spójnego zasobu wiedzy na temat potencjalnych, nowych oraz aktualnych klientów przedsiębiorstwa. W ten sposób mogą dopasować działania do ich potrzeb, jednocześnie podnosząc poziom zadowolenia kontrahentów ze współpracy oraz ich Customer Experience.

    1. Jakie funkcje oferują rozwiązania CRM?

Oferowane przez ITCenter systemy CRM zapewniają klientom dostęp do szeregu praktycznych funkcjonalności. Jakie funkcje oferują rozwiązania CRM?

  • Dostęp do spójnej bazy informacji na temat klientów i kontrahentów oraz relacji z nimi wraz z funkcjami wspierającymi komunikację.

  • Funkcje wspomagające ofertowanie oraz ocenę szans sprzedażowych wraz z obsługą przypomnień czy powiadomień.

  • Zaawansowane możliwości analityczne oraz funkcje raportowania, prognozowania sprzedaży czy segmentacji klientów.

  • Rozbudowane funkcjonalności związane z zarządzanie projektami w dziale handlowym oraz planowaniem i koordynacją pracy handlowców.

  • Dedykowane funkcje wspierające działania z zakresu cold callingu i cold mailingu oraz zarządzania pracą firmowego call center.

Dodajmy, że rozwiązania CRM dają możliwość integracji z oprogramowaniem ERP czy programami do zarządzania obiegiem dokumentów i obsługą faktur.

      1. Systemy klasy CRM w chmurze

Profesjonalne systemy klasy CRM w chmurze umożliwiają korzystanie z zalet i możliwości oprogramowania w dowolnym miejscu oraz na dowolnym urządzeniu – wystarczy laptop, telefon lub tablet i dostęp do internetu. Jednocześnie zaawansowane rozwiązania CRM są bezpieczne i zapewniają wyższy poziom bezpieczeństwa informacji niż tradycyjne systemy oparte o fizyczne nośniki danych.

    1. Dlaczego warto wdrożyć systemy klasy CRM? Poznaj 5 powodów!

Szerokie funkcjonalności oprogramowania pomagają usprawnić procesy sprzedażowe i w konsekwencji przyczynić się do rozwoju biznesu. Dlaczego jeszcze warto wdrożyć systemy klasy CRM w swojej firmie?

  1. Spójność – Ty, Twoi handlowcy oraz menadżerowie sprzedaży zyskujecie dostęp do spójnego źródła informacji na temat wszystkich klientów i działań sprzedażowych.

  2. Organizacja – możecie korzystać z wygodnych narzędzi ułatwiających planowanie działań operacyjnych związanych ze sprzedażą – rozmów, spotkań czy raportów.

  3. Raportowanie – jeśli o raportach mowa, to CRM pomaga w tworzeniu zaawansowanych sprawozdań i daje dostęp do rozbudowanych możliwości analizy danych o sprzedaży.

  4. Skalowanie – CRM pomaga w ustrukturyzowaniu wiedzy na temat klientów oraz optymalizacji procesów, a w konsekwencji skalowaniu i rozwoju działu sprzedaży.

  5. Customer Experience – spójny zasób wiedzy na temat klientów to również lepsze poznanie ich problemów i oczekiwań, a w konsekwencji większe zadowolenie ze współpracy.

Wdrożenie systemu CRM w przedsiębiorstwie pomaga także w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych w zakresie sprzedaży, rozwoju oferty i relacji z klientami. Rozwiązania CRM pomagają realizować strategie i plany sprzedażowe w długofalowej perspektywie.

    1. Pomożemy Ci wykorzystać potencjał systemów CRM w Twoim biznesie!

Jeśli szukasz zaufanego partnera we wdrożeniu oprogramowania Customer Relationship Management, to skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci wykorzystać potencjał systemów klasy CRM w Twoim biznesie i dopasować jego funkcjonalność do procesów sprzedażowych w Twoim przedsiębiorstwie.

Skontaktuj się z nami i zrealizuj wdrożenie optymalnego dla Twojej organizacji rozwiązania klasy CRM.

Inne artykuły:

  • Jak odzyskać skasowane pliki?
  • Co to jest przetwarzanie danych osobowych?
  • Co to jest przestępczość komputerowa?
  • Co to jest ITSEC?
  • Co to jest hardening?
  • Co to jest DRaaS – Disaster Recovery as a Service?
  • Najczęściej spotykane ataki sieciowe
  • Co to jest DevOps?
  • Body leasing vs outsourcing IT
  • System sprzedażowy wsparciem w prowadzeniu sklepu
  • Największe zalety outsourcingu usług IT
  • Jak POS system zarządza i optymalizuje sprzedaż?
  • Co wchodzi w skład usług outsourcingowych IT?
  • Wszystko o Warehouse Management System
  • Nowoczesne systemy do optymalizacji sprzedaży
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak system ERP sprawdza się w logistyce?
  • Na czym polega ochrona infrastruktury krytycznej?
  • Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując terminal POS?
  • Funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Co to jest outsourcing i jakie są jego rodzaje?
  • Cloud computing – wady i zalety pracy w chmurze
  • Jak działa helpdesk?
  • Transformacja cyfrowa jako holistyczna integracja technologii z człowiekiem. Główne aspekty Przemysłu 4.0 oraz jego przełożenie na efektywność pracy i przewagę w biznesie.
  • Rozwój, funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Zewnętrzny kierownik działu IT – CIO. Zmiana paradygmatu CIO w erze cyfrowych zmian.
  • Jak system magazynowy WMS wspiera pracę magazynów i działów logistycznych?
  • Praca zdalna dzięki pracy w chmurze
  • Obsługa informatyczna przedsiębiorstw – jaki zakres usług jest optymalny?
  • Profesjonalny Helpdesk – jak ważny jest dla biznesu?
  • Jak zabezpieczyć firmową pocztę elektroniczną?
  • IT dla biznesu – jak zwiększyć bezpieczeństwo informatyczne w firmie?
  • Objawy, które mogą świadczyć o zawirusowaniu komputera
  • Praca zdalna a ciągłość działania infrastruktury IT
  • Cyfrowa firma – porównanie oprogramowania dedykowanego z gotowymi rozwiązaniami
  • Outsourcing IT – jak zapewnić udaną współpracę?
  • Nieprawidłowe działanie infrastruktury IT – sygnały ostrzegawcze
  • Systemy DLP – czym są i czy warto je wdrożyć w firmie?
  • Co to jest outsourcing IT? Wyjaśniamy najważniejsze kwestie
  • Outsourcing IT, helpdesk IT, administracja systemem IT – co wybrać?
  • Disaster Recovery Plan (DRP) – wyjaśniamy, jak radzić sobie z nagłymi awariami systemu
  • Outsourcing IT kontra organizacja działu informatycznego w firmie
  • Shadow IT poważnym zagrożeniem dla Twojego biznesu
  • Polityka haseł w firmie – zasady, o których należy pamiętać
  • Chroń dane firmy przed złośliwymi atakami hakerów
  • RODO a IT – zapewnij bezpieczeństwo przetwarzanych danych
  • Internet pod kontrolą – wpływ filtrowania dostępu do treści na efektywność pracy
  • Rozwiązania POS – nowoczesne i ekonomiczne
  • WMS – logistyka na najwyższym poziomie
  • Wideokonferencja a spotkanie biznesowe
  • System Obsługi Transportu – czy warto wdrożyć go w Twojej firmie?
  • Mobilni pracownicy – jak dobrze nimi zarządzać?
  • Helpdesk to za mało? Jakie usługi wybrać, żeby system informatyczny działał na najwyższym poziomie?
  • Całe biuro w chmurze – jak działa Office365?
  • Wdrażanie systemu CRM w firmie
  • CRM – ułatwienia dla firm
  • System sprzedaży POS
  • Wapro – niezawodne oprogramowanie ERP
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie dla sklepu internetowego?
  • Jak wdrożyć ERP
  • Czym jest oprogramowanie ERP?
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do firmy?
  • Kasa fiskalna – wszystko co powinieneś wiedzieć przed zakupem
  • Kasa fiskalna czy drukarka fiskalna – jakie urządzenie fiskalne wybrać?
  • Charakterystyka systemu B2B, czyli jak efektywnie prowadzić e-biznes
  • Dedykowane oprogramowanie dla firm – większa kontrola i mniejsze koszty
  • System do obsługi magazynu
  • Kto to jest CIO?
  • Co to jest oprogramowanie CRM?
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak wybrać dobre oprogramowanie dla transportu?
  • Założenie własnej strony internetowej
  • Administracja siecią komputerową
  • Zalety outsourcingu IT
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
  • Jak założyć sklep internetowy?
  • Własne miejsce w przestrzeni web
  • Jak stworzyć silne hasło które łatwo zapamiętać?
  • Szukaj na stronie

    Krótko o nas

    Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

    Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

    Kompetentni, operatywni, skuteczni.

    Sprawdź nas.


    Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

    Jak nas znaleźć

    ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
    ul. L. Kondratowicza 37
    03-285 Warszawa
    Zobacz na mapie

    Oddział Białystok
    ul. Sienkiewicza 49
    15-092 Białystok
    Zobacz na mapie

    KRS: 0000779010
    NIP: 9512481556

    © ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter