CTA

Funkcje i możliwości systemów klasy CRM

dodane: 16 marzec przez: Daniel Filipek
Funkcje i możliwości systemów klasy CRM

Budowanie relacji z klientami w dużych organizacjach wymaga wsparcia nowoczesnych rozwiązań CRM. Oprogramowanie ułatwia gromadzenie danych, raportowanie oraz komunikację w zespole. Przeczytaj nasz artykuł, poznaj funkcje i możliwości systemów klasy CRM i rozwiń swój biznes!

    1. Co to są systemy CRM?

Systemy CRM (ang. Customer Relationship Management) to oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami. Umożliwia klasyfikowanie leadów generowanych poprzez działania marketingowe, gromadzenie danych na ich temat oraz śledzenie historii współpracy handlowej. W rozwiniętych organizacjach pomaga w analizie oczekiwań obecnych klientów i podejmowaniu decyzji, które wspierają pozyskiwanie nowych klientów dla firmy.

Rozbudowane systemy CRM stanowią nieodzowne wsparcie dla działań z zakresu sprzedaży prowadzonych przez dział handlowy. Dzięki rozwiązaniom CRM Twoi handlowcy zyskują dostęp do jednego, spójnego zasobu wiedzy na temat potencjalnych, nowych oraz aktualnych klientów przedsiębiorstwa. W ten sposób mogą dopasować działania do ich potrzeb, jednocześnie podnosząc poziom zadowolenia kontrahentów ze współpracy oraz ich Customer Experience.

    1. Jakie funkcje oferują rozwiązania CRM?

Oferowane przez ITCenter systemy CRM zapewniają klientom dostęp do szeregu praktycznych funkcjonalności. Jakie funkcje oferują rozwiązania CRM?

  • Dostęp do spójnej bazy informacji na temat klientów i kontrahentów oraz relacji z nimi wraz z funkcjami wspierającymi komunikację.

  • Funkcje wspomagające ofertowanie oraz ocenę szans sprzedażowych wraz z obsługą przypomnień czy powiadomień.

  • Zaawansowane możliwości analityczne oraz funkcje raportowania, prognozowania sprzedaży czy segmentacji klientów.

  • Rozbudowane funkcjonalności związane z zarządzanie projektami w dziale handlowym oraz planowaniem i koordynacją pracy handlowców.

  • Dedykowane funkcje wspierające działania z zakresu cold callingu i cold mailingu oraz zarządzania pracą firmowego call center.

Dodajmy, że rozwiązania CRM dają możliwość integracji z oprogramowaniem ERP czy programami do zarządzania obiegiem dokumentów i obsługą faktur.

      1. Systemy klasy CRM w chmurze

Profesjonalne systemy klasy CRM w chmurze umożliwiają korzystanie z zalet i możliwości oprogramowania w dowolnym miejscu oraz na dowolnym urządzeniu – wystarczy laptop, telefon lub tablet i dostęp do internetu. Jednocześnie zaawansowane rozwiązania CRM są bezpieczne i zapewniają wyższy poziom bezpieczeństwa informacji niż tradycyjne systemy oparte o fizyczne nośniki danych.

    1. Dlaczego warto wdrożyć systemy klasy CRM? Poznaj 5 powodów!

Szerokie funkcjonalności oprogramowania pomagają usprawnić procesy sprzedażowe i w konsekwencji przyczynić się do rozwoju biznesu. Dlaczego jeszcze warto wdrożyć systemy klasy CRM w swojej firmie?

  1. Spójność – Ty, Twoi handlowcy oraz menadżerowie sprzedaży zyskujecie dostęp do spójnego źródła informacji na temat wszystkich klientów i działań sprzedażowych.

  2. Organizacja – możecie korzystać z wygodnych narzędzi ułatwiających planowanie działań operacyjnych związanych ze sprzedażą – rozmów, spotkań czy raportów.

  3. Raportowanie – jeśli o raportach mowa, to CRM pomaga w tworzeniu zaawansowanych sprawozdań i daje dostęp do rozbudowanych możliwości analizy danych o sprzedaży.

  4. Skalowanie – CRM pomaga w ustrukturyzowaniu wiedzy na temat klientów oraz optymalizacji procesów, a w konsekwencji skalowaniu i rozwoju działu sprzedaży.

  5. Customer Experience – spójny zasób wiedzy na temat klientów to również lepsze poznanie ich problemów i oczekiwań, a w konsekwencji większe zadowolenie ze współpracy.

Wdrożenie systemu CRM w przedsiębiorstwie pomaga także w podejmowaniu lepszych decyzji biznesowych w zakresie sprzedaży, rozwoju oferty i relacji z klientami. Rozwiązania CRM pomagają realizować strategie i plany sprzedażowe w długofalowej perspektywie.

    1. Pomożemy Ci wykorzystać potencjał systemów CRM w Twoim biznesie!

Jeśli szukasz zaufanego partnera we wdrożeniu oprogramowania Customer Relationship Management, to skontaktuj się z nami! Pomożemy Ci wykorzystać potencjał systemów klasy CRM w Twoim biznesie i dopasować jego funkcjonalność do procesów sprzedażowych w Twoim przedsiębiorstwie.

Skontaktuj się z nami i zrealizuj wdrożenie optymalnego dla Twojej organizacji rozwiązania klasy CRM.

Krótko o nas

Spółka informatyczna. Na rynku od 1997 roku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

Jesteśmy ekspertami w Transformacji Cyfrowej.

Kompetentni, operatywni, skuteczni.

Rozumiemy Twój biznes - sprawdź nas.


Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

Jak nas znaleźć

ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
ul. L. Kondratowicza 37
03-285 Warszawa
Zobacz na mapie

KRS: 0000779010
NIP: 9512481556

© ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter