CTA

Wideokonferencja a spotkanie biznesowe

dodane: 16 grudzień przez: Daniel Filipek
Wideokonferencja a spotkanie biznesowe

W natłoku wyzwań biznesowych przychodzi taki moment, że zwyczajnie brakuje czasu na ustalenia „twarzą w twarz”. Z pomocą przedsiębiorcom, jak zawsze, przychodzi technologia. Za niewielkie środki posiądziemy narzędzie, które znacząco usprawni firmową komunikację. Mowa o komplecie urządzeń do wideokonferencji marki Yealink. Dzięki nim będziemy „w kontakcie” o każdej porze dnia, z każdego miejsca.

Ten komplet to Yealink VCS (Video Conferencing System). Składa się z telefonu, mikrofonu (bezprzewodowy, opcjonalnie może być z przewodem), urządzenia nagrywającego i mostku, który zapewnia możliwość pozostania w kontakcie nawet czterem uczestnikom rozmowy!

Rozmowa z każdego miejsca…

Wdrożenie „wideo systemu” Yealink to nie tylko gwarancja rozmowy z dowolnego punktu, ale przekaz wysokiej jakości, na Full-HD kończąc. Parametry sieciowe nie pozwalają na transmisję konferencji w dobrych parametrach? Z Yealinkiem nie będzie problemu. Wystarczy ustawić niższą rozdzielczość włącznie z formatami WQVGA czy CIF.

Z obrazem i dźwiękiem wysokiej klasy…

Spotkanie biznesowe z systemem VCS przebiegnie efektywnie dzięki obsłudze „dual stream” i połączeniu „plug&play”. Przez to rozmówcy zaprezentują w konferencji nie tylko interesujące ich racje, ale dokumenty. Wysoką jakość transmitowanego obrazu zwieńczy niezakłócany, szerokopasmowy dźwięk. W tym przypadku to zasługa bezprzewodowego mikrofonu. Na ten przykład: w modelu VCM60 mamy idealny dźwięk w odległości dwóch metrów od nagrywającego mikrofonu. Jego bateria pozwala nagrać aż 72 godziny rozmów. Wytrzyma też ponad 30 dni na tzw. „czujce”. Celem osiągnięcia jeszcze lepszego dźwięku możemy podłączyć dodatkowe mikrofony.

Możliwością podłączenia urządzeń…

Komplet urządzeń od Yealink skonfigurujemy przez przeglądarkę internetową. W osprzęcie mamy kilka wejść, m. in. na telewizję HDMI, czy klasyczne USB, co czyni ten pakiet uniwersalnym, dostosowanym do różnej ilości dodatkowych urządzeń (monitory, tablety, telefony). Można rzec, że to prawdziwe centrum konferencyjnego dowodzenia, ale o gabarytach, które pozwolą mu zmieścić się w małym plecaku.

Kamerka systemu VCM obraca się w płaszczyźnie poziomej o 100 stopni i o 30 stopni w pionie. Czterostronny mostek gwarantuje wykorzystanie wielu protokołów, kodeków, pasma i rozdzielczości. Innymi słowy – przeprowadzimy wideorozmowę na sprzętach o niskich i wysokich parametrach.

Inne korzyści

Komplet wideokonferencyjny VCM gwarantuje nie tylko przekaz czystego dźwięku, wysokiej klasy obrazu, możliwość podłączenia do monitorów i tabletów.

Z VCM przeprowadzimy konferencję w dowolnym punkcie z dostępem do sieci. Osprzęt dostosowano bowiem do pracy w „chmurze”. W kontekście biznesu prowadzonego zdalnie będzie to niesamowite ułatwienie w pracy. Wideokonferencję przeprowadzimy również z tabletów, smartfonów – nie będzie z tym najmniejszego problemu.

Przy sporej liczbie kontaktów biznesowych warto zapisać je w pamięci Yealinka. Mamy tu wbudowaną książkę telefoniczną z miejscem na tysiąc wpisów. Do tego całą historię połączeń – wychodzących, przychodzących, nieodebranych.

Yealink to komplet urządzeń, bez których firmowa komunikacja przebiegać będzie zdecydowanie wolniej. Przy regularnych konferencjach i pracy w rozjazdach warto zdecydować się na taki zestaw.

Inne artykuły:

  • Co to jest ITSEC?
  • Co to jest hardening?
  • Co to jest DRaaS – Disaster Recovery as a Service?
  • Najczęściej spotykane ataki sieciowe
  • Co to jest DevOps?
  • Body leasing vs outsourcing IT
  • System sprzedażowy wsparciem w prowadzeniu sklepu
  • Największe zalety outsourcingu usług IT
  • Jak POS system zarządza i optymalizuje sprzedaż?
  • Co wchodzi w skład usług outsourcingowych IT?
  • Wszystko o Warehouse Management System
  • Nowoczesne systemy do optymalizacji sprzedaży
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak system ERP sprawdza się w logistyce?
  • Na czym polega ochrona infrastruktury krytycznej?
  • Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując terminal POS?
  • Funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Co to jest outsourcing i jakie są jego rodzaje?
  • Cloud computing – wady i zalety pracy w chmurze
  • Jak działa helpdesk?
  • Transformacja cyfrowa jako holistyczna integracja technologii z człowiekiem. Główne aspekty Przemysłu 4.0 oraz jego przełożenie na efektywność pracy i przewagę w biznesie.
  • Rozwój, funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Zewnętrzny kierownik działu IT – CIO. Zmiana paradygmatu CIO w erze cyfrowych zmian.
  • Jak system magazynowy WMS wspiera pracę magazynów i działów logistycznych?
  • Praca zdalna dzięki pracy w chmurze
  • Obsługa informatyczna przedsiębiorstw – jaki zakres usług jest optymalny?
  • Profesjonalny Helpdesk – jak ważny jest dla biznesu?
  • Jak zabezpieczyć firmową pocztę elektroniczną?
  • IT dla biznesu – jak zwiększyć bezpieczeństwo informatyczne w firmie?
  • Objawy, które mogą świadczyć o zawirusowaniu komputera
  • Praca zdalna a ciągłość działania infrastruktury IT
  • Cyfrowa firma – porównanie oprogramowania dedykowanego z gotowymi rozwiązaniami
  • Outsourcing IT – jak zapewnić udaną współpracę?
  • Nieprawidłowe działanie infrastruktury IT – sygnały ostrzegawcze
  • Systemy DLP – czym są i czy warto je wdrożyć w firmie?
  • Co to jest outsourcing IT? Wyjaśniamy najważniejsze kwestie
  • Outsourcing IT, helpdesk IT, administracja systemem IT – co wybrać?
  • Disaster Recovery Plan (DRP) – wyjaśniamy, jak radzić sobie z nagłymi awariami systemu
  • Outsourcing IT kontra organizacja działu informatycznego w firmie
  • Shadow IT poważnym zagrożeniem dla Twojego biznesu
  • Polityka haseł w firmie – zasady, o których należy pamiętać
  • Chroń dane firmy przed złośliwymi atakami hakerów
  • RODO a IT – zapewnij bezpieczeństwo przetwarzanych danych
  • Internet pod kontrolą – wpływ filtrowania dostępu do treści na efektywność pracy
  • Rozwiązania POS – nowoczesne i ekonomiczne
  • WMS – logistyka na najwyższym poziomie
  • Wideokonferencja a spotkanie biznesowe
  • System Obsługi Transportu – czy warto wdrożyć go w Twojej firmie?
  • Mobilni pracownicy – jak dobrze nimi zarządzać?
  • Helpdesk to za mało? Jakie usługi wybrać, żeby system informatyczny działał na najwyższym poziomie?
  • Całe biuro w chmurze – jak działa Office365?
  • Wdrażanie systemu CRM w firmie
  • CRM – ułatwienia dla firm
  • System sprzedaży POS
  • Wapro – niezawodne oprogramowanie ERP
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie dla sklepu internetowego?
  • Jak wdrożyć ERP
  • Czym jest oprogramowanie ERP?
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do firmy?
  • Kasa fiskalna – wszystko co powinieneś wiedzieć przed zakupem
  • Kasa fiskalna czy drukarka fiskalna – jakie urządzenie fiskalne wybrać?
  • Charakterystyka systemu B2B, czyli jak efektywnie prowadzić e-biznes
  • Dedykowane oprogramowanie dla firm – większa kontrola i mniejsze koszty
  • System do obsługi magazynu
  • Kto to jest CIO?
  • Co to jest oprogramowanie CRM?
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak wybrać dobre oprogramowanie dla transportu?
  • Założenie własnej strony internetowej
  • Administracja siecią komputerową
  • Zalety outsourcingu IT
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
  • Jak założyć sklep internetowy?
  • Własne miejsce w przestrzeni web
  • Jak stworzyć silne hasło które łatwo zapamiętać?
  • Szukaj na stronie

    Krótko o nas

    Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

    Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

    Kompetentni, operatywni, skuteczni.

    Sprawdź nas.


    Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

    Jak nas znaleźć

    ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
    ul. L. Kondratowicza 37
    03-285 Warszawa
    Zobacz na mapie

    Oddział Białystok
    ul. Sienkiewicza 49
    15-092 Białystok
    Zobacz na mapie

    KRS: 0000779010
    NIP: 9512481556

    © ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter