CTA

System sprzedaży POS

dodane: 07 listopad przez: Daniel Filipek
System sprzedaży POS

Sprzedaż – zmiany systemowe

System sprzedaży produktów w ostatnich latach uległ radykalnej zmianie, a to przede wszystkim za sprawą internetu. Ogromna część konsumentów przeniosła przynajmniej część swoich zakupów do tego medium. Zwielokrotniona względem sklepów stacjonarnych oferta sklepów internetowych, rosnące bezpieczeństwo zakupów, coraz bardziej profesjonalne opisy sprzedawanych produktów powodują, że sklepy stacjonarne muszą szukać argumentów dla przekonania swoich klientów o kontynuacji u nich zakupów.

Zmiany zachodzące na rynku sprzedaży produktów wymusiły jednocześnie proces łączenia się sklepów tej samej branży w sieć, większą lub mniejszą. Sieć zdecydowanie wzmocniła sklepy detaliczne, przyczyniła się do odzyskania niezależności względem płytkich wahań rynku. Jednak by ta forma funkcjonowania przyniosła realne korzyści dla każdego z członków sieci, musi nastąpić radykalna zmiana zarządzania sieciami sklepów.

Cechy systemu sprzedaży POS

Jednym ze sposobów, aby to osiągnąć jest wprowadzenia oprogramowania systemu sprzedaży dla firm POS. POS to rozwiązanie dedykowane sieciom sklepów. To prosty i zintegrowany system sprzedaży detalicznej, umożliwia profesjonalne prowadzenie sprzedaży w sieciach sklepowych, zarządzanie placówkami handlowymi oraz bieżącą obsługę magazynu. System sprzedaży POS jest przystosowany do obsługi zarówno małych jak i średnich sieci sklepów.

Oprogramowanie do sprzedaży detalicznej pozwala centrali danej sieci na bieżące:

  • prowadzenie kartotek towarowych
  • ustalanie cen sprzedaży oraz promocji
  • zarządzanie zakupami dla sieci
  • raportowanie
  • analizę bieżącej sprzedaży

Funkcje systemu POS

System sprzedaży POS umożliwia bieżące zarządzanie sprzedażą wszystkich produktów oraz wnikliwą analizę sprzedaży, a przede wszystkim:

  • Umożliwia generowanie na bieżąco informacji o najlepiej i najgorzej sprzedających się produktach. Umożliwia szybką reakcję i decyzję towarowania podczas zachodzących tendencji.
  • Umożliwia śledzenie konkretnego towaru od momentu wprowadzenia go do magazynu do sprzedaży ostatniej ze sztuk.
  • Umożliwia bieżącą kontrolę stanu rozliczeń z kontrahentami sieci. Sprawdzanie stanu obciążeń i  bieżącej kontroli przepływów do kontrahentów.
  • Umożliwia tak ustawienie danych, że system generuje żądane raporty pod kątem konkretnej cechy
  • Umożliwia monitorowanie zysków w wybranym okresie czasu. Daje to możliwość kontrolowania przychodów i rozchodów sieci w określonych przedziałach czasu, porównywanie ich i analizę sytuacji.
  • Umożliwia kontrolę stanu kasy w wybranej porze dnia.
  • Umożliwia wykonywanie inwentaryzacji sklepów w możliwie najkrótszym czasie, tak aby nie zakłócać pracy sklepów.
  • Umożliwia sprawne i szybkie drukowanie niezbędnych etykiet na poszczególne towary.
  • Umożliwia zaprojektowanie według własnego schematu etykiet produktów. Podczas dostawy, na podstawie wprowadzonych informacji sam je wydrukuje dla nowych towarów.
  • Umożliwia wydrukowanie 100 etykiet w kilkanaście sekund za sprawą kompatybilności z drukarkami kodów kreskowych.
  • Umożliwia oszczędność czasu podczas wprowadzania dokumentów dostaw, pozyskane informacje uaktywniają się na wielu polach, automatycznie funkcjonując w całym systemie.
  • Umożliwia automatyczne rozprowadzanie informacji o statusie towarów przy zamówieniach: czy dany towar jest nowy w sieci, rekomendowany czy obowiązkowy.
  • Umożliwia wykonanie automatycznie przydziałów towarów do wszystkich sklepów jednocześnie.
  • Umożliwia łatwe wprowadzanie zmian w systemie z punktu widzenia przecen czy promocji towarów.

Kompatybilność systemu POS

Natomiast oprogramowanie terminali systemu sprzedaży POS umożliwia wszystkim pracownikom sklepu poniesienie jakości obsługi i zwiększenia potencjału sprzedaży. Pracownicy sklepu nie muszą skupiać całej swojej uwagi na technicznych cechach sprzedaży i obsługi klienta, umożliwia się im natomiast taki kontakt z konsumentem, by ten usatysfakcjonowany tempem pracy, jakością obsługi, wydajnością niejednokrotnie do niego powrócił. System sprzedaży POS w sposób kompatybilny i zintegrowany obsługuje wszystkie niezbędne urządzenia:

  • drukarki fiskalne
  • inwentaryzatory
  • sprawdzarki cen
  • wagi etykietujące
  • wagi sklepowe
  • wyświetlacze cen…

 

Sprawdź naszą ofertę:
https://itcenter.pl/oferta/oprogramowanie-dedykowane/system-sprzedazy-pos/

 

Inne artykuły:

  • Co to jest ITSEC?
  • Co to jest hardening?
  • Co to jest DRaaS – Disaster Recovery as a Service?
  • Najczęściej spotykane ataki sieciowe
  • Co to jest DevOps?
  • Body leasing vs outsourcing IT
  • System sprzedażowy wsparciem w prowadzeniu sklepu
  • Największe zalety outsourcingu usług IT
  • Jak POS system zarządza i optymalizuje sprzedaż?
  • Co wchodzi w skład usług outsourcingowych IT?
  • Wszystko o Warehouse Management System
  • Nowoczesne systemy do optymalizacji sprzedaży
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak system ERP sprawdza się w logistyce?
  • Na czym polega ochrona infrastruktury krytycznej?
  • Jak zwiększyć sprzedaż, wykorzystując terminal POS?
  • Funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Co to jest outsourcing i jakie są jego rodzaje?
  • Cloud computing – wady i zalety pracy w chmurze
  • Jak działa helpdesk?
  • Transformacja cyfrowa jako holistyczna integracja technologii z człowiekiem. Główne aspekty Przemysłu 4.0 oraz jego przełożenie na efektywność pracy i przewagę w biznesie.
  • Rozwój, funkcje i możliwości systemów klasy CRM
  • Zewnętrzny kierownik działu IT – CIO. Zmiana paradygmatu CIO w erze cyfrowych zmian.
  • Jak system magazynowy WMS wspiera pracę magazynów i działów logistycznych?
  • Praca zdalna dzięki pracy w chmurze
  • Obsługa informatyczna przedsiębiorstw – jaki zakres usług jest optymalny?
  • Profesjonalny Helpdesk – jak ważny jest dla biznesu?
  • Jak zabezpieczyć firmową pocztę elektroniczną?
  • IT dla biznesu – jak zwiększyć bezpieczeństwo informatyczne w firmie?
  • Objawy, które mogą świadczyć o zawirusowaniu komputera
  • Praca zdalna a ciągłość działania infrastruktury IT
  • Cyfrowa firma – porównanie oprogramowania dedykowanego z gotowymi rozwiązaniami
  • Outsourcing IT – jak zapewnić udaną współpracę?
  • Nieprawidłowe działanie infrastruktury IT – sygnały ostrzegawcze
  • Systemy DLP – czym są i czy warto je wdrożyć w firmie?
  • Co to jest outsourcing IT? Wyjaśniamy najważniejsze kwestie
  • Outsourcing IT, helpdesk IT, administracja systemem IT – co wybrać?
  • Disaster Recovery Plan (DRP) – wyjaśniamy, jak radzić sobie z nagłymi awariami systemu
  • Outsourcing IT kontra organizacja działu informatycznego w firmie
  • Shadow IT poważnym zagrożeniem dla Twojego biznesu
  • Polityka haseł w firmie – zasady, o których należy pamiętać
  • Chroń dane firmy przed złośliwymi atakami hakerów
  • RODO a IT – zapewnij bezpieczeństwo przetwarzanych danych
  • Internet pod kontrolą – wpływ filtrowania dostępu do treści na efektywność pracy
  • Rozwiązania POS – nowoczesne i ekonomiczne
  • WMS – logistyka na najwyższym poziomie
  • Wideokonferencja a spotkanie biznesowe
  • System Obsługi Transportu – czy warto wdrożyć go w Twojej firmie?
  • Mobilni pracownicy – jak dobrze nimi zarządzać?
  • Helpdesk to za mało? Jakie usługi wybrać, żeby system informatyczny działał na najwyższym poziomie?
  • Całe biuro w chmurze – jak działa Office365?
  • Wdrażanie systemu CRM w firmie
  • CRM – ułatwienia dla firm
  • System sprzedaży POS
  • Wapro – niezawodne oprogramowanie ERP
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie dla sklepu internetowego?
  • Jak wdrożyć ERP
  • Czym jest oprogramowanie ERP?
  • Jak wybrać odpowiednie oprogramowanie do firmy?
  • Kasa fiskalna – wszystko co powinieneś wiedzieć przed zakupem
  • Kasa fiskalna czy drukarka fiskalna – jakie urządzenie fiskalne wybrać?
  • Charakterystyka systemu B2B, czyli jak efektywnie prowadzić e-biznes
  • Dedykowane oprogramowanie dla firm – większa kontrola i mniejsze koszty
  • System do obsługi magazynu
  • Kto to jest CIO?
  • Co to jest oprogramowanie CRM?
  • Na czym polega integracja systemów informatycznych?
  • Jak wybrać dobre oprogramowanie dla transportu?
  • Założenie własnej strony internetowej
  • Administracja siecią komputerową
  • Zalety outsourcingu IT
  • Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?
  • Jak założyć sklep internetowy?
  • Własne miejsce w przestrzeni web
  • Jak stworzyć silne hasło które łatwo zapamiętać?
  • Szukaj na stronie

    Krótko o nas

    Spółka informatyczna. Od 22 lat na rynku. Specjalizacja w IT dla biznesu.

    Stały rozwój kompetencji i przekrojowe doświadczenie w produkcji, integracji, wdrażaniu oraz utrzymaniu w ruchu rozwiązań informatycznych dla Średnich Przedsiębiorstw.

    Kompetentni, operatywni, skuteczni.

    Sprawdź nas.


    Rozwiązania dla Twojego sukcesu.

    Jak nas znaleźć

    ITCenter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
    ul. L. Kondratowicza 37
    03-285 Warszawa
    Zobacz na mapie

    Oddział Białystok
    ul. Sienkiewicza 49
    15-092 Białystok
    Zobacz na mapie

    KRS: 0000779010
    NIP: 9512481556

    © ITCenter 2021      Projekt i wykonanie ITCenter